Håper fødselen IKKE starter i natt

mkrago

Elsker forumet
Det høres helt idiotisk ut, spesielt med tanke på at jeg våkner om morgenen og er like skuffa hver dag over at ingen ting har skjedd. Det er flere grunner til at jeg ikke ønsker å føde i løpet av de neste 2 dagene. De siste årene har jeg fått ett nært og godt forhold til min mor, spesielt etter at vi flyttet inn i samme blokk. Vi treffes oftere enn før men ikke så lange intense besøk. Der jeg skal føde får besteforeldre bare komme en time på kvelden. På torsdag reiser moren og stefaren min for å hente en ny valp. De risikerer å ikke komme hjem før en eventuell besøkstid er over på fredag.

Jeg er førstegangs fødende og må nok regne med at fødselen tar sin tid, alle i familien har hatt lange fødsler og hatt behov for drypp. Føder jeg på onsdag ettermiddag får de kanskje ikke sett babyen før på lørdag.

I tillegg så er lillebroren til gubben på Filippinene, han og kjæresten lever men vi vet ikke så mye mer. Dette fører til at svigermor ringer når hun eventuelt hører noe. Vi hadde ikke planer om å fortelle henne noe før fødselen var overstått. (Hun liker meg ikke spesielt godt og jeg orker ikke å forholde meg til henne under fødselen) For å gjøre det hele enda mer komplisert og vanskelig for gubben og svigermor så ligger lillesøsteren hans på sykehus i utlandet med komplikasjoner etter en operasjon. Hun bor ikke i Norge og samboeren hennes er ikke så flink til å videreformidle informasjon.

Jeg har vært super urolig og sippete i dag, helt til jeg forstod hva som plaget meg. Håper alt ordner seg.
 
Back
Topp