Håper eg får bli her

Minimeg123

Forelsket i forumet
Etter ein MA i november, testa eg positivt på mandag :) Er 4+3 idag. Testa negativ med digital test på laurdag og positiv på mandag. Gravid 1-2 veker. IKM var på søndag.
Eg har ein haug med billigtester frå EBAY (forskjellige merker) teststreken blir sterkare, men er fortsatt svak.
Tok ein Clearblue på mandag og ein ny idag. Der trur eg stigninga er bra. Kjenner eg blir litt "gal" so lurer på å droppe å teste fram til laurdag og ta ein ny digital då for å sjå om eg får gravid 2-3.
Håper berre spiren held fast denne gangen :)

Vedlegg

• Screenshot_20190130-142228_Gallery.jpg
    Screenshot_20190130-142228_Gallery.jpg
    6,6 KB · Visninger: 40
Gratulerer og velkommen!
Er jo fin stigning på CB i alle fall. Jeg ville ha tatt en liten testepause nå hvis jeg var deg. Ikke vits med unødvendig uro pga. tester som kanskje oppfører seg rart. Jeg håper denne spiren holder seg på plass helt til oktober!

Gratulerer og velkommen!
Er jo fin stigning på CB i alle fall. Jeg ville ha tatt en liten testepause nå hvis jeg var deg. Ikke vits med unødvendig uro pga. tester som kanskje oppfører seg rart. Jeg håper denne spiren holder seg på plass helt til oktober!

Tusen takk og gratulerer til deg også :):Heartred Ja! Trur eg må gjere det. Skaper berre meir stress og usikkerheit. Går det gale so går det gale uansett so.

Gratulerer! Velkommen hit :) Jeg fikk også først 1-2 etter ikm, men fikk raskt 2-3 og så 3+. Testene ser fine ut, du kan nok slappe av! :)

Gratulerer ❤️

Gratulerer! Kjempefin stigning ❤️

Gratulerer :)

Back
Topp