Håper eg blir en del av gjengen

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
I følge mens så skal skal termin være 29.sept.
Hadde positive eggløsningstester 3, 4 og 5 januar. Sterkest resultat den 4. Mannen reiste på fiske den 4, og håper vi har hellet med oss denne gang. Har ømme bryst/brystvorter, ‘mens-smerter’, stikkninger, og føler meg trøttere enn vanlig. Håper dette går veien for oss. Er vel 7 dpo nå, usikker på om eg skal tørre å ta en test til helgen eller vente Har ikkje hatt festeblødbing heller, har dere opplevd å IKKE få festeblødning?

Jeg har ikke hatt festeblødning, ikke en dråpe blod så langt...e 5+4 i dag.
Jeg fikk positiv test 6 dager før forventet mens. Brukte test tidlig- versjonen fra rfsu og dagen etter med den digitale fra clearblue [emoji4]

De fleste får ikke festeblødning så det er helt normalt å ikke få også [emoji4]. Jeg hadde det ikke.

Har ikke hatt feste blødning. Og fikk antydning til strek 7 dpo [emoji4]

Tror eg prøver å teste på lørdag ☺️ (9dpo). Kanskje eg velger å utsette til mandag (11dpo) Altfor spennende dette her

Hadde positive eggløsningstester 3, 4 og 5 januar. Sterkest resultat den 4. Mannen reiste på fiske den 4, og håper vi har hellet med oss denne gang. Har ømme bryst/brystvorter, ‘mens-smerter’, stikkninger, og føler meg trøttere enn vanlig. Håper dette går veien for oss. Er vel 7 dpo nå, usikker på om eg skal tørre å ta en test til helgen eller vente Har ikkje hatt festeblødbing heller, har dere opplevd å IKKE få festeblødning?

Krysser fingrene for at det lykkes[emoji122][emoji3][emoji173]️
Jeg hadde festesmerter, og festeblødning med begge guttene dagen etter. Bare en dråpe blod. Husker ikke helt om jeg hadde festesmerter med første, men regne med det.
Med nr 3 fikk jeg bare festesmerter som varte ca. 1 1/2 dag. Det samme skjedde denne gangen, kanskje jente igjen[emoji6][emoji3] Spennende å se[emoji846] Lykke til[emoji173]️

Last edited:
Her har jeg hatt festeblødning, men når jeg har nevnt det for andre så himles det med øyene for det er iiingen andre som har hatt. Tror alt er like vanlig[emoji6]

Tusen takk for svar Har hatt sånne smerter i 1 1/2 dag nå. Og så stikker det innimellom. Tester på lørdag Krysser alt som kan krysses! Mannen kommer ikke tilbake fra fiske før til påsken :nailbiting: Blir lang tid å vente om det ikke blir noe spire ❤️ føler eg har mange tegn, men sååå redd for å bli for glad om det ikke er en graviditet :arghh:

Hei hei. ☺️ Det er så spennende å gå å vente. Jeg testet 7dpo negativt, men 8dpo svakt positivt. Jeg var helt i sjokk! :wacky: Har du mange tester da?

Jeg hadde ikke festeblødning, og testet negativt på babyplan tidligtester til og med 8 dpo. Fikk ultrasvak strek 9 dpo, negativ digital 10 dpo (men svakt positive strimler fortsatt) og positiv digital 11 dpo. [emoji4]

Jeg hadde ikke festeblødning og ikke blødd noe til nå. Er 6+2 :-) Testet ikke positivt før 3 dager over IKM!

Har ingen tester liggende Må ut å kjøpe i morgen. Har alltid brukt Clearblue Kjøper dobbel pakke i morgen, en til lørdag og en til mandag ☺️ Om ikke - må jeg bare vente til torsdag ☺️

Jeg hadde ikke festeblødning[emoji4] Fikk svak strek på tidligstrimmel 7 dpo og digital slo ut 9-10 dpo. Gleder meg til å se testen din[emoji1] Sender deg masse lykke[emoji173]️

Dette er min nr 3, aldri sett snurten til noe festeblødning [emoji3]

Jeg håper også på å bli med i gjengen her:Heartpink
Har forøvrig 3 svangerskap uten festeblødninger bak meg (samt ett til, når jeg regner med den som endte med sa).

Vi har noen spennende dager foran oss nå, håper på babystreker på oss begge :Heartblue:wav

Tok en test i dag tidlig. Skal jo ikke ha mens før på fredag - så er i grunn veldig tidlig og JEG følte jeg såg en skyggestrek da men kom ikkje frem på bilde.

Så spennende! Eggløsning samme tidsrom som deg, men min mann kom hjem fra sjøen 4. januar! Bare å krysse fingrene. Har to SA bak meg og krysser alt jeg har for å være gravid denne mnd jeg og<3

Back
Topp