Håper du får

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
En riktig så fin helg :)

Noe spennende du skal gjøre?

Her er det nada, blir vel sofatjeneste :p
 
Alene hjemme med frøkna i helgen, så her var det shopping og kos med venninne i dag og kos med familien i morgen :)

Nyt resten av helgen!
 
I går var vi 4 timer i byen med barna. På shopping og restaurant. Lille sov i 2 timer, mens storesøster løp rundt fra 11 til godt over 13. Etter maten var hun kjempesliten, men allikevel i relativt godt humør (hadde en liten diskusjon med henne når hun måtte sitte i vogna og hun ikke fikk ta på selene selv.. ) er helt imponert rett og slett over hvor godt det gikk :)
Har kjøpt oss kjøkkenmaskin, så nå kan den få elte brødene, så vi slipper å gjøre det for hånd. Er litt mer tidkrevende :p

I dag skal vi til pappa på middag :) hadde tenkt vi skulle sette fra oss jentene hos pappa en liten stund og ta oss en gåtur (men hvis det regner som nå blir det kanskje kjøretur isteden? :p
 
Har vært alene hjemme med begge ungene siden torsdag. Det har gått fint, men ikke akkurat en veldig avslappende helg for min del, da. [emoji28] I dag pissregner det, så nå blir det kosedag med film og kakao mens vi venter på at pappaen kommer hjem.
 
Hørtes ut som mer spennende helger enn det jeg hadde. Er kos å være hjemme, men jeg kan bli litt lei disse veggene noen ganger... og så har jeg en samboer som er ekstremt usosial... så ikke bare bare å finne på noe.
 
Back
Topp