Håper dette gir seg...

babyT

Forumet er livet
synes bare hodepinen blir verre for hver dag, jeg... Øynene er fortsatt hovne. Ikke like ille som twinanne sine, men nok til at både mannen min og en kollega på jobb har kommentert det. Det høyre er verst. Kjenner liksom at det er hovent når jeg blunker, men det verste nå er hodepinen. Har prøvd å ta en middagshvil i håp om at den skulle lette, men det gjorde den ikke så tror jeg må krype til korset og ta en paracet eller to snart. Liker egentlig ikke å ta for mye tabletter. I og med at jeg må ta såpass sterke tabletter under mens prøver jeg å unngå piller ellers i syklusen for å skåne magen.

Det var dagens klaging fra meg. Mannen er på jobb, så er alene hjemme og trengte å få klage litt. Håper dere tåler å høre/lese det [;)]

uff, kjedelig når man får slike sterke bivirkninger....

men tenk på hva premien kan bli tilslutt[;)][:)]

En trøsteklem til deg babyT

Huff da, vennen.
Husker jeg også hadde hodepine, men kanskje ikke så ille.

Håper det gir seg snart, mulig du må ta en tablett. [&:]

Sender deg en stor klem.

Takk for klemmer, jenter [:)] 

Blir nok til at jeg tar meg en tablett, ja.

babyT du kan gjøre to ting nå enten ta deg en tur til fast legen din, men jeg tror vel det er lurt for deg å starte med øyendråper de er helt ufarlig de jeg har, slik at du kan holde øyenlokkene på dette nivået, men det kan være lurt å gå til en lege også bare for å konstantere at det ikke er øyenkattar eller noe annet enn alergi. Øyendråpene som er ufralige er Spersallergi fåes på apoteket uten resept. Helt ufarlig i henhold til medisinene og utfallet av forsøket ditt.
Husk øynene mine har ikke vært like hovne hele tiden, men jeg har merket dem stort sett hele tiden.

ORIGINAL: twinanne

babyT du kan gjøre to ting nå enten ta deg en tur til fast legen din, men jeg tror vel det er lurt for deg å starte med øyendråper de er helt ufarlig de jeg har, slik at du kan holde øyenlokkene på dette nivået, men det kan være lurt å gå til en lege også bare for å konstantere at det ikke er øyenkattar eller noe annet enn alergi. Øyendråpene som er ufralige er Spersallergi fåes på apoteket uten resept. Helt ufarlig i henhold til medisinene og utfallet av forsøket ditt.
Husk øynene mine har ikke vært like hovne hele tiden, men jeg har merket dem stort sett hele tiden.

Skal sende en mail til fastlegen min og høre om han vil se på det, eller om jeg bare skal kjøpe øyedråper med en gang. Regner med jeg da får svar allerede imorgen tidlig og kan dra på apoteket før de stenger (korte åpningstider her...). Er jo greit som du sier å holde det på dette nivået så det hvertfall ikke blir verre. Kan nok ikke skylde det på reisen mer [8D]

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: twinanne

Skal sende en mail til fastlegen min og høre om han vil se på det, eller om jeg bare skal kjøpe øyedråper med en gang. Regner med jeg da får svar allerede imorgen tidlig og kan dra på apoteket før de stenger (korte åpningstider her...). Er jo greit som du sier å holde det på dette nivået så det hvertfall ikke blir verre. Kan nok ikke skylde det på reisen mer [8D]

Jeg fikk beskjed om 1 dråpe i øynene 3 ganger daglig, men dersom du føler deg fin så slutt, og start så fort det kommer tilbake igjen. Men det kan jo være at din fastlege sier noe annet enn min fastlege da.

Da er mail sendt til fastlegen, så får jeg se hva han svarer imorgen tidlig.

Back
Topp