Håper det fortsetter

tipp

Forumet er livet
Inatt sov Melinda fra kl 24.00 til kl 07.00 i morges. Kunne ikke vært bedre. Og jeg håper det fortsetter sånn[:)]

Hva med deres småe nurk. Har de forandret på sove mønsteret. Melinda har ikke forandret sove mønsteret utenom inatt. Krysser fingrene på at hun likte å sove lenge[:D].

Det er jo kjempebra da!!! Får håpe det fortsetter.

Sofie sover 4 timer i strekk hun, så jeg er også fornøyd. Vi sovner rundt 01-02, og spiser igjen i 5.30- tida. Håper også det fortsetter sånn.

Også krysser jeg fingrene for at vi slipper kolikk smerter.... Har hørt at det kan komme etter 2-3 uker.

Sofie er èn uke idag!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Gratulerer lille sofie[:)] 

Takk takk[;)][;)]

Det hørtes veldig slitsomt ut Mirage. Håper for din del at det ikke varer sånn så lenge. Du må jo være litt uthvilt og for å passe på den lille gutten din. Og det kan jeg ikke tenke meg at du er når det holder på sånn.

Off. Jeg føler jeg blir sliten bare ved å lese det

tipp: Det hørtes sikkelig godt ut da at hun sov så lenge... [:)]

Aleksander voktner som regel i 3-4 tilden og i 7 tiden. Da spiser vi, så legger vi oss ned og sover igjen. Bytter blei i 7 tiden før vi spiser da.. Men skulle ønske han kunne sove enda lengre om natta, men er vel umulig og tvinge han til å sove så lenge mamma vil.. [:)]

Back
Topp