Håper det er min tur nå :)

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Men typisk at ting skal gi seg. Våknet nettopp av at keg har skikkelige mensenmurringer som faktisk kan minne om rier. Håper bare det ikke gir seg nå..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

spennende, håper det tok seg opp!:)

Krysser fingrene for at det blir baby på deg nå :)

Ennå ikke noe som har skjedd. Men det murrer godt ennå. Så håper det tar seg opp ut over dagen.

Lykke til:) Her har jeg bare to dager igjen før igangsettelse..kan ikke si jeg kjenner noe til nærliggende fødsel..skulle gjerne kommet igang av meg selv.

Spennende da. Håper det starter av seg selv hos deg og snart. Nå ligger jeg i sengen og kjenner at det kommer noen tak innimellom og de blir verre når jeg er oppe å går. Så får vel snart komme meg opp å gå masse

Lykke til!

Spennende! Trodde og det var noe på gang, men våknet uten rier:( håper det tar seg op for oss begge!

Takk for det :) tenker snart å få ordnet med barnevakt. I tilfelle. Nettopp tatt meg en dusj for å se om det hjelper litt. Men takene er her ennå. Bare det ikke gir seg nå

Høres jo virkelig ut som d skjer noe da ja:) jeg har hatt masse sterke kynnere og ubehag på kveldene men det blir bare ikkeno mer..
Trøster meg med at ut kommer han uansett neste uke:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Har ikke tatt seg så mye opp enda:( men kjenner det godt ennå så har heldigvid ikke gitt seg. Og det må jo være et godt tegn

Har ikke tatt seg så mye opp enda:( men kjenner det godt ennå så har heldigvid ikke gitt seg. Og det må jo være et godt tegn

Så spennende :-) Krysser fingrene for at det tar seg enda mer opp snart:-) Hold oss oppdatert!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper det tar seg opp etterhvert nå. Lykke til!

Hvordan går det nå?

Jeg er spent, jeg... :)

Er her ennå:( gått i hele dag med små murringer men vil fremdeles ikke ta seg opp. Så satser på en natt med masse søvn. Så kan hun heller finne veien ut i morgen. I natt er det ikke aktuelt. Hejhe for jeg trenger å sove :)

Er her ennå:( gått i hele dag med små murringer men vil fremdeles ikke ta seg opp. Så satser på en natt med masse søvn. Så kan hun heller finne veien ut i morgen. I natt er det ikke aktuelt. Hejhe for jeg trenger å sove :)

Høres ut som en god plan;-) Lykke til i morgen da:-)

Virker som at det er noe på gang i allefall. Masse lykke til å håper du får sove i natt:-)

Sov godt, så er du klar til dyst i morgen :)

Back
Topp