Håper det er greit

Missygirl

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Har kommentert en del her inne nå.. Håper det er greit jeg fortsetter å være her da min lille kom 4 uker for tidlig og fikk da april baby istedenfor mai :)
Min første detta sammen med samboeren min, så veldig ålright å lese og spørre om andres erfaringer her inne :)
Er 28 år og kommer fra Telemark :)

Har kommentert en del her inne nå.. Håper det er greit jeg fortsetter å være her da min lille kom 4 uker for tidlig og fikk da april baby istedenfor mai :)
Min første detta sammen med samboeren min, så veldig ålright å lese og spørre om andres erfaringer her inne :)

Så koselig at du vil være her :) min lille kom også nesten 4 uker for tidlig (hadde termin 5 april og han kom 9 mars) jeg er også 28 år og lille er vår første :) Moro med flere her inne som vil dele erfaringer :) Er fra Østfold, og bor i Halden :)

Samme her! Hadde termin 31 mai, men fødte 26 april i uke 35+2. Var det noe grunn til at du fødte for tidlig? Jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning og ble satt i gang.

Jeg er også fra Telemark:D moro:)

Samme her! Hadde termin 31 mai, men fødte 26 april i uke 35+2. Var det noe grunn til at du fødte for tidlig? Jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning og ble satt i gang.
Nei egentlig ikke.. Eneste jeg fikk var urinveisinfeksjon som jeg ikke kjente, men jordmor så slo ut på urinprøva mi.. Det kan visst fremkalle rier skjønte jeg.. :) fullmåne var det også :P tok oss alle på senga.. Måtte nedover i ambulanse da jeg hadde 4-5 cm og vannet stod på spreng da jeg blei sjekka :)

Velkommen skal du være, the more the merrier!

Velkommen velkommen :) jeg fikk akkurat ikke april-babyer, men havna på 31.mars :P her er det rom for alle!

Back
Topp