Håper det blir en liten baby på oss i mai <3

Jeg og går for mai. Bommet akkurat på april. Men egentlig passer det bedre med jobb og utdanning i mai. Ønsker meg og alle som vil ha mai-baby lykke til

Gutt 11
Baby 14?

Jeg håper og på maibaby! Lykke til alle sammen :)

Håper også på mai baby :) el i disse dager, så krysser fingrene for det går :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app:)

Jeg vil også hit, da blir det pp2 :-)

Jeg ønsker meg også inn hit nå. Fikk tante grusom i går, så da er det bare å prøve igjen om en ti dagers tid:p Jeg hadde min første PP denne mnd, men jeg gikk 2 år uten prev sist jeg skulle bli gravid, så håper virkelig at det går litt fortere denne gangen. Nå skal det sies at jeg ikke testa etter EL eller noen ting sist da, men begynner kanskje med det hvis det ser ut til ät det ikke klaffer etter noen pper denne gangen. Er litt viktig for meg å ikke ha altfor stort hopp mellom barna, og nå er jo jentungen snart 3 år, så 3,5 - 4 års mellomrom er perfekt for meg, men kunne gjerne ønsket meg et vår/sommerbarn denne gangen:)

Jeg håper også på å komme inn i gjengen med termin i mai. Går å venter på å kunne teste. Ventetiden er så fryktelig lang, og jeg merker at jeg kjenner etter alle mulige tegn.. Bør ikke gjøre, men gjør det likevel..tvi tvi alle sammen:-)

Back
Topp