Håper dere vil se på dette..etv svare:)

Mjanne

Første møte med forumet
Det som er er at jeg har hatt mange symptomer på at jeg kan være gravid. småkvalme, stikking i magen, trett, gla i mat får tia (kg går opp).
Men d va slik at jeg ventet mensen den 8.april. så fikk jeg den tre dager for sent, å da varte den bare i 2 dager og 2 dager med en mørk utflod (hvorfor?).. ellers har jeg mensen i 6-7 dager..hm?!
Så tok jeg en test fordi jeg ennå følte at det var noe rart i dette, å da klarte jeg såvidt å tyde en svaaaaaak strek..men måtte se utrolig godt etter (i lys).
Tror du/dere jeg kan være gravid?
Håper noen kan svare meg....
 
Jeg tror at det er slik at en blå strek er en blå strek uansett hvor utydelig den er, ta en ny test du, og noen dager. Lykke til! :-)
 
Drar du til fastlegen, så får du blodprøve og da får du svar med en gang.
Det gjorde jeg. Hadde sånn utydelig CB-test. Det kan jo være at produktsjonen av HCCG (?) hormonet ikke er så høyt enda at det slår helt ut på testen.

Lykke til!
 
Ta en ny test om en uke (dersom du klarer å vente...). Er du gravid så vil den neste testen gi utslag. Krysser fingrene X!
 
Jeg tror også at en strek er en strek, men hør med legen eller ta en ny test. Tviler på du klarer å holde deg særlig lenge hvis du er lik meg. Jeg krysser fingrene for positivt utfall!
 
Hei! Jeg hadde småblødninger/mørk utflod i flere uker før jeg fant ut at jeg var gravid. Det er faktisk veldig vanlig. Livmorhalsen blir følsom og blør utrolig lett. En strek er en strek. Jeg tok 3 tester, to hjemme og en hos legen, bare for å være sikker. Idag sitter jeg her med min 4 mndr. gamle sønn og er det lykkeligste mennesket i verden! Lykke til!!
 
Gratulerer så mye!! En strek er som sagt tidligere en strek. Jeg er sikker på at du er gravid. Men ta en test til eller en tur til legen. Det er så mye bedre å være helt sikker.
 
Back
Topp