håper dere på jente eller gutt?

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
..man blir jo helt sikkert kjempe glad uansett hva det blir!!! men jeg har ei jente fra før på 13.5 mnd, og jeg må si at jeg for hennes del (og praktisk) virkelig håper på ei jente. tenk så gøy å få en søster så tett i alder! samtidig hadde det vært koslig å få en gutt nå, så har vi en av hver! vel...det perfekte hadde vært å få en jente nå, og så en gutt til slutt! :)

Håper på jente ettersom jeg har gutt, men gutt er jo selvfølgelig praktisk :-)

Jeg har en av hver fra før av.

Jeg har tenkt litt på det der om at barnet i midten (av tre) ofte blir "dritten i midten" og kan bli mindre "sett" enn den eldste og den yngste. Det er iallefall det disse forskerne sier.

Derfor tenker jeg at det hadde vært fint med en gutt nå. For da hadde min eldste vært gutt, min eneste datter vært i midten og min yngste vært gutt. Da tror jeg ikke hun blir en del av den statistikken om at man forventer enten for mye eller for lite av midten-barnet. Siden hun er eneste jenta i flokken liksom.

Uansett hva det blir så blir jeg glad. Mannen og jeg skal gjøre alt vi kan for å høre, støtte og forstå alle barna våre. Uansett hvor de står i søskenflokken. :)

Hihi! Her håper jeg på jente og mannen på gutt :-) har en av hver fra før, så er egentlig akkurat det samme hva det blir :-)

Håper på en frisk baby, kjønn er helt uvesentlig.

Har 2 gutter og 1 jente, så for likevekten sin del så hadde det vært kjekt med ei jente. Dessuten så er jenta mi så mye "enklere" enn guttene, så jeg håper på enda ei rolig lita kosejente som syns det er helt greit å sove litt innimellom ;) Men for all del, kommer det en spinnvill guttebas med lakenskrekk så er han hjertlig velkommen han også :p

Vet ikke hva jeg håper det blir,men er uuuutroli spent!
Har jente fra før og mangemange esker med rosa babytøy,så jente hadde vært praktisk og økonomisk :)

Håper mest på en sunn og frisk baby med ti fingre og ti tær og i god behold. Men må innrømme at det hadde vært moro med jente ettersom jeg har en bonusgutt fra før ;)

Helt ærlig så vil jeg faktisk bare ha en frisk baby - aner ikke hva jeg ønsker meg mest jeg ... Praktisk med gutt men gøy med jente også ;-) men 100% sikker i min sak at det er en guttebass til ;)

Viktigste for meg er helt klart en frisk baby :)..
Men hadde vært veldig moro med en gutt, for å få en av hver:).. Men såklart er ei jente kjempevelkommen også:).. Vi blir overlykklige samme hva det blir, hvis vi får et friskt barn til :)..

En av hver :D

Neida, men aner virkelig ikke hva jeg ønsker. Det er litt sånn uvesentlig for meg tror jeg. Samboeren ønsker og tror det blir "en prinsesse til til pappa" som han så fint sier...

Det viktigste er en frisk baby. Har en av hver fra før, men har en følelse at jeg får gutt. Blir spennende å se når den kommer.

Jeg synes ikke det er feil å ønske seg ett spesielt kjønn. så lenge en blir glad uansett, å det blir jo de aller fleste.. En kan ikke velge hva en ønsker seg og ikke :-)

Når det er sagt så vet jeg ikke hva jeg ønsker mest. Jente er praktisk å stas siden vi får to tette og da blir det jo sikkert ett supert søsterforhold. Jeg har en søster å synes det er fantastisk.
gutt hadde også vært helt fantastisk da vi har en jente fra før og gutt er da veldig spennende. I tilegg er det få gutter i familien på min side så blir første gutten. og vi vil kalle opp etter min bestefar å det hadde jo vært veldig stas mens han enda er sprek og frisk :-)

Nei, jeg klarer ikke bestemme meg! men håper veldig på ett friskt barn. Downsyndrom er selvsagt ikke noe som jeg ser på som ett sykt barn, men er veldig redd for å få ett mulihandycappet barn eller ett barn som ikke er levedyktig :-S

Det viktigste for meg er at alt går bra, og at jeg om noen måneder kan sitte med min lille gutt eller jente i armene. Nå har vi to jenter fra før, og i og med at dette er siste gang, så hadde det ikke vært feil med en gutt (noe jeg tror det er da jeg er så sinnsykt kvalm denne gang, og ikke har vært det i det hele tatt tidligere.) men her er alt velkommen, både gutt og jente ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Alle i min familie har fått gutt-jente- gutt eller jente-gutt -osv (altså annenhver gang) så om jeg ikke skiller meg ut fra hele familien burde jeg få ei jente nå. ;-) men jeg blir glad uansett <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det viktigste for meg er at det er friskt. Jeg har gutt og jente fra før, så spiller egentlig ingen rolle hva det blir.

Har ingenting å si for meg så lenge barnet er frisk. Jeg tror derimot det er en gutt, mens samboeren min tror det er en jente:p

Etter hvert håper jeg å kan ha både en jente og en gutt, men det blir flere år til! :)

Back
Topp