Håper de klarer seg gjennom opptining

pikolino

Flørter med forumet
Det er jammen ikke no gøy og gå og grue seg til i morgen for kanskje de ringer og sier eggene ikke tinte ordentlig. Og så måtte gå og vente på torsdag for å se om de ringer og sier de ikke har delt seg mer(for det måtte de visst for at de blir satt inn). Blæ, kan vi skru klokken frem til torsdag uttpå dagen så eggene kan komme seg inn og klore seg fast?????

Bare ett lite hjertesukk fra meg. [:(]

Pikolino jeg krysser fingrene for deg at du havner i ruge gjengen snart.
Hadde ikke helt fått med meg at det var FET på deg nå. Lykke til, krysser fingrene og tærne for deg. Så håper jeg at du for 2 gullegg inn

ORIGINAL: hegemw

lykke til, håpe de klarer opptiningen da

*håpehåpehåpe*

Mange faser man skal igjennom før egg kan settes inn etter å ha vært i fryseboksen ja. Syntes det var et mareritt og vente på alt som skulle være klart.
Først livmorslimhinnen og eggposene som skulle være så og så mange mm tykk og tynn...også om egget klarte seg etter opptinning.
Jeg holdt på å gå på veggen ja da jeg ventet på tlf..også glemte de å ringe meg også for å fortelle hvordan det hadde gått over natten..makan[:-] Men heldigvis hadde egget klart seg fint da..

Ventetid skulle vært ulovlig...[:D]

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for deg og eggene dine! [:)]

Lykke til.

ORIGINAL: VilSåGjerne

*håpehåpehåpe*

Pikolino har du hørt noe i dag, eller får du ikke hvite noe før i morgen?

Krysser fingrene for deg, og tenker på deg[;)]

Har ikke hørt noe i dag, så da skal de ha klart seg. Så er det bare og krysse fingrene for at de deler seg litt mer og. Hvis de ikke gjorde det, skulle de ringe i morgen tidlig. Men jammen har jeg hoppet høyt når tlf har ringt i dag....

Da tenker jeg at det går riktig bra jeg, såvidt jeg har forstått så er det mest kristisk om de kommer igang første dagen, men det kan jo være at jeg tar feil der. Lykke til i morgen

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med innsetting i morgen! Håper du kan juble høyt om knappe to ukers tid!  

Hei skjønningen.

Det kommer til å gå bra!!! Og det er jo 2 denne gangen, de holder sammen allerede skal du se [;)]

Lykke til med deg.

Back
Topp