Håper alt går bra med dere :)

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Håper alt står bra til med babyene og mammaene! Savner dere fælt men jeg var så heldig å fikk komme på februar :) 8+5 i dag og vi har allerede sett spira med hjerte som slår ig skal tilbake om en uke og kikke igjen :)

❤️Februar 2015❤️

Håper alt står bra til med babyene og mammaene! Savner dere fælt men jeg var så heldig å fikk komme på februar :) 8+5 i dag og vi har allerede sett spira med hjerte som slår ig skal tilbake om en uke og kikke igjen :)

❤️Februar 2015❤️
Så fantastisk gøy twinkle :D godt å høre at alt står bra til med dere begge!!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

ååååå! godt å høre at du er kommet så langt! <3

Åååååå :) så kos! Gratulerer!

Kjempeglad på deres vegne Twinkle <3 Jeg håper du er i god form og at lille har det bra :)
Her er ting bra. Magen sparker og dagene går framover. :) OUL på fredag og vi gleder oss til å se lille igjen. Kanskje får vi vite kjønn :)

Så bra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra! :D gratulerer :)

Så gøy du kommer innom! :D masse lykke til videre, håper formen er fin :) godt å høre at alt er bra :)

Så bra at spira i magen vokser og har det bra :) Det fortjener du nå :)
Koselig at du kommer innom og hilser på og oppdaterer oss :)

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Fooor en god nyhet! <3

Jente 2010 & 2012 <3

❤️Februar 2015❤️

Nå ble jeg glad :D
Gratulerer! Februar er en fantastisk måned å ha bursdag forresten (da har nemlig jeg bursdag, hihi!).

Håper alt går supert denne gangen, det høres jo sånn ut hittil i alle fall <3 :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Tusen takk alle sammen <3 Dere er søte :) Godt å høre det går så fint med dere og :D

❤️Februar 2015❤️

Å så fint å høre:) så bra alt er så fintog at du får god oppfølging så du vet alt er bra og slipper å beskymre det deg<3 lykke til:)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Back
Topp