Håper alle ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... har kost seg i det fine været idag?

Vi har vært på stranda å kosa oss sammen venner og bekjente.
Så er litt solbrent, men det hører med.

Ha en fortsatt fin kveld, snupper. [;)]

ORIGINAL: *snuppis*

*Bobbo* du må huske å smøre deg[;)] Selv om leggene dine er knallbrune, så kan man bli brent!! hihihi

Hehe...

Har du ikke smurt deg, fy deg da[8D]

Her har vi koset oss i solen på verandaen, grillet har vi gjort også. Ellers så har vi ordnet klar den gamle båten, den skal kjøres på fyllinga i morgen. Var å fikset litt nytt bedre fortøynings tau på den nye båten også, kost oss skikkelig i da med andre ord. Selv om det verken ble strandtur eller båttur, men andre ting trengs jo å bli gjort også. Jeg hadde knute kurs med min mann idag, han glemmer dette han....[8D]

ORIGINAL: twinanne

Her har vi koset oss i solen på verandaen, grillet har vi gjort også. Ellers så har vi ordnet klar den gamle båten, den skal kjøres på fyllinga i morgen. Var å fikset litt nytt bedre fortøynings tau på den nye båten også, kost oss skikkelig i da med andre ord. Selv om det verken ble strandtur eller båttur, men andre ting trengs jo å bli gjort også. Jeg hadde knute kurs med min mann idag, han glemmer dette han....[8D]

Har smurt meg, men litt forsent.
Får svi for det i natt, tenker jeg. [&:]

Åååå dere har båt dere også?
Har en gammel tresnekke. ( er svigers sin, men vi bruker den mest. ) 
Var på vannet igår. Fantastisk. [:)]

Eg var å møtte mannen min på jobb[:)] Dei var i Østfold, så då kjørte eg inn på landet, mendeingangsgrill og pølser, så fekk me middag i lag. Kjempe kosli[:)] Hadde ikkje sett han på to veker.

Ellers glede eg meg te å reisa te vestlandet. Då blir da båtliv[:D][:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: twinanne

Har smurt meg, men litt forsent.
Får svi for det i natt, tenker jeg. [&:]

Åååå dere har båt dere også?
Har en gammel tresnekke. ( er svigers sin, men vi bruker den mest. ) 
Var på vannet igår. Fantastisk. [:)]

På den billige båtplassen vi har kan vi ikke ha så stor båt. Så her er det en 17 fots Bella Excel 512. Men den er bra den, vi bor jo gå avstand fra båtplassen så da trenger vi ikke hytte båt, men det går ann å ta med et telt da og kampe alikevel. Min tvillingsøster arvet plastiksnekka etter pappa da han døde, mamma ville ikke bruke den alene da.

Back
Topp