håper å vite kjønnet <3

michelle85

Flørter med forumet
Etter møje snakk om kjønn og eg e veldi nygjerrig på ka som lure inni magen :) så eg og maen ska på ny ul som eg bestilte idag kun for å sjå ka kjønn som lure seg i magen <3 på mandag blir d så håpe mini vise seg fram så me får vita d :) glede mg en heil haug :)

Etter møje snakk om kjønn og eg e veldi nygjerrig på ka som lure inni magen :) så eg og maen ska på ny ul som eg bestilte idag kun for å sjå ka kjønn som lure seg i magen <3 på mandag blir d så håpe mini vise seg fram så me får vita d :) glede mg en heil haug :)
Oj kan du se det så tidligt? Hvor langt er du på vei? Vi skal 5 juli og er då 19 uker :)

Desember baby :)

ja de kan sjå d før og mn e møje mer sikkert itte uke 15 :) eg ska på ordinær ultralyd 9 juli å e då 18+1 mn har bestilt privat nå :) klare isje vente nå slik me gjor med Aiden <3

Så spennende :) ja vi gleder oss også til å finne ut hva vi venter, er det samme hva det blir, er bare så spent på om det er gutt eller jente :)
Skal nok klare å vente for har så sterk magefølelse på hva det er, men kjenner at det er lenge til 18 juli når det er ord.UL. Men får se ..... ;)

ka du føle d e då??

Eg fikk vita det idag :D :D e 14+3 :)

Back
Topp