Håper å komme

Lykke til. Krysser fingrene for deg. :)
Dersom jeg ikke kommer inn på februar forumet så håper jeg på her. Dersom syklusene mine ikke tuller, så vil jeg få termin rundt bursdagen til pappaen vist jeg havner her. :)

Det måtte jo bare vært verdens beste bursdagsgave da. :D
 
Dersom det skulle klaffe, så vil jeg få termin 13.mars :)

har prøvestopp denne syklusen, for jeg skal i rønken nå i beg av juni.
 
Sikter meg inn på mars, tror jeg. Har akkurat listet meg ut av januar etter SA, men håper det klaffer igjen snart og det blir termin i mars-april!

Håper vi treffes her etterhvert :)
 
Håper og komme inn her selv :) for nå skal vi prøve og få nr 2 :)Hadde vært så fint med barn nr 2 i mars.
 
Da er håpet for februar over, så håper å komme hit da.....
 
hei vil gjerne inn her =) hvis alt klaffer, blir termin 5mars =) vi får se, ingen garanti at det klaffer med en gang

Frk Antonsen : jeg var å tok røntgen på tirsdag, venter på svar om et par uker.. Jeg tok røntgen pga at det ble keisesnitt med førstemann,stoppet på 6 cm. fikk aldri noe svar på hvorfor. noen spes grunn til at du skal røntge ? =)

 
Kom ikke inn på februar 12 forumet. Testet negativt i dag, så nå venter jeg bare på at mensen skal komme.
Så krysser fingrene for at jeg kommer inn på mars forumet da. :)
 
Nå er februar ute for min del.. håper sterkt på å komme inn her!:D
 
Nå blir d vel snart liv og røre her å.. Weee! Håper jeg får bli me på nytt terminforum snart!;) lykke til alle sammen! :d
 
Jeg vil også inn hit Denne mnd "jukser" jeg litt og tar grapefruktjuice og hostesaft, lettere utåmodig
 
okaj, har akuratt gjort det også jeg :P hehe ikke pga epilepsi,men pga slittasje. :P
blir spennende å se om noen av oss blir her inne på mars 2012 =)
 
Krysser for deg ;)
 
Back
Topp