Håper å få svar :D

• Trådstarter Trådstarter Venter spent
  • Opprettet Opprettet
V

Venter spent

Guest
Jeg hadde eggløsning for 16 dager siden.. Fikk etter få dager veldig stikkinger i magen og verking i korsryggen.. Det varte hele dagen i flere dager.. Etter det så har det vært flere dager hvor det har vært nesten borte.. Har også lest at man kan sjekke livmortappen.. Noe jeg ikke har gjort før.. Sjekket første gang for ca5 dager siden.. Da var den forsåvidt åpen og veldig langt nede.. Det var også hard inni og myk på utsiden .. Også var det endel hvitt kremaktig utflod rundt den.. Etter at jeg sjekket begynte det å murre veldig igjen.. Det holdt på hele ettermiddagen og kvelden.. Har etter det sjekket trappen hver dag.. Plutselig for 3 dager siden var den lukket.. Samme konsistens og like langt nede som de andre dagene.. Har i flere dager tatt graviditeter.. Men de er negative.. Skulle hatt mensen i går eller på fredag.. Jeg har flere barn fra før så jeg vet at mitt hcg går sakte opp.. Med sistemann tok det to uker etter forventet mens før testen gav utslag.. Men jeg er så spent at jeg håper noen kan gi meg noen "svar" ;D det kan også være at eggløsningen kom senere enn jeg trodde å at mensen kommer ... Men søren heller.. Jeg vil vite nå :D hvem tester er best?

Det jeg også lurer på er hvorfor stikkingen har blitt borte? Er det vanlig ? Husker ikke hvordan der var i mine forrige svangerskap ..

Jeg liker testene fra billige-tester.no ;)

Back
Topp