Håpe/ønsketråd

dumidalia

Gift med forumet
Her kan alle som er innom skrive ned noe de håper på eller ønsker seg. Det kan være alt fra kjøttkaker til middag til fred på jorden :)

Ønsker for svangerskapet?
Fødselen?
Tiden etterpå?
Storesøsken?
Hus og hjem?
Samboer/mannen?
Julegave til deg selv?

Kom igjen, jenter =)

Ønsker for svangerskapet? At alt går bra og at jeg holder lillebror i magen til over nyttår.

Fødselen? Håper jeg klarer å være litt mer tøff denne gang, og forhåpentligvis slippe epidural.

Tiden etterpå? Håper jeg klarer å kose meg, ikke stress med alt som burde/skulle/kunne vært gjort.

Storesøsken? Håper storebror fortsetter å vise omsorg for lillebror når han er ute av magen.

Hus og hjem? Jeg ønsker meg et fryseskap ;)

Samboer/mannen? At vi klarer å sette pris på hverandre så lenge vi lever :)

Julegave til deg selv? gode sko... vett ikke helt egentlig.

Akkurat nå håper jeg formen min kan bli litt bedre sånn at jeg får lest litt mer effektivt! Er noe som henger igjen i kroppen tror jeg, sånn ikke bare gravidplager:)

Akkurat nå ønsker jeg meg et ryddig hus... Men jeg har ikke erfaring med at det kommer av seg selv, så her må jeg vel sette i gang..

- At de siste ukene blir herlige!
- At fødselen starter av seg selv dagen før det er planlagt at jeg skal settes i gang.
- At jeg slipper å få mye hevelser, svangerskapsforgiftning og kraftigere bekkenplager (please, please)

Fødselen?
- At vi rekker fram til sykehuset.
- At begge jentene kommer seg trygt og komplikasjonsfritt ut.
- At den blir lik forrige fødsel, som var fantastisk =)
- At jeg revner mye mindre enn forrige gang....

Tiden etterpå?
- At jentene ikke har kolikk.
- At storebror aksepterer de nye familiemedlemmene.
- At ikke etterriene og blødningene blir for kraftige.
- At ammingen går bedre denne gangen.
- At alt bare blir kos, fryd og gammen ;-P

Storesøsken?
- Håper han ikke blir for sjalu.
- At vi klarer å gi han mye oppmerksomhet og tid.

Hus og hjem?
- At huset på mirakuløst vis rydder og vasker seg selv ;-P

Samboer/mannen?
- At han fortsetter å være en like fantastisk mann og pappa som han er nå =)

Julegave til deg selv?- Noe uventet :D

• Liker
Reactions: jc
Ønsker at mannen skal få seg en ny jobb som han trives i. Og at det ordner seg økonomisk for oss snart, sånn at vi kan unne oss litt ekstra uten dårlig samvittighet og sparing..

• Liker
Reactions: FMQ
- At jeg skal slippe å gå på overtid denne gangen (gikk 12 (!!!) dager over sist)
- At formen fortsetter å være like bra

Fødselen?
- At det går like kjapt som sist (9 t, 15 min), om ikke kjappere
- At det er hyggelig jordmor
- At det går problemfritt
- At jeg rekker å få epidural

Tiden etterpå?
- Gleder meg til mye babykos

Storesøsken?
- Spent på hvordan storebror tar det å måtte dele på oppmerksomheten, han er jo ikke så gammel enda selv

Hus og hjem?
- Håper vi har flyttet inn i nytt hus! (Er på husjakt...)

Samboer/mannen?
- Håper han kan skifte bleier litt tidligere denne gangen (skiftet ikke bæsjebleier før storebror var 4-5 mnd sist!!)
- At han fortsetter å være like flink pappa (noe jeg er ganske så sikker på!)

Julegave til deg selv?
- Hm, ingen dum idè! Kanskje en tur på spa?!;)

Akkurat nå ønsker jeg meg et ryddig hus... Men jeg har ikke erfaring med at det kommer av seg selv, så her må jeg vel sette i gang..
Gjør det ikke det til deg heller nei, syns å merke det samme her ;)

Mitt største ønske er en større plass og bo og at vi får flyttet før eller ganske kjapt etter at lillebror har kommet!
Vil helst kjøpe noe eget, men leie kan fungere frem til vi finner den perfekte leiligheten eller huset :)

I dag ønsker jeg meg veldig at blodtrykket mitt kunne oppført seg.. Jeg er så svimmel og slapp, også har jeg så lyst å gå på kafe =)

Ønsker meg et bekken som ikke gjør vondt,og føtter som ikke hovner opp. Så ønsker jeg meg en ny bil,en hushjelp som kan vaske og rydde huset mitt.Ønsker meg en ny jobb hvor jeg tjener bedre og ikke trenger å jobbe i helgene,og som er 100% fast. Ønsker at trulta holder seg inne til over nyttår,og at den tiden skal gå vanvittig fort.Ønsker meg også en ny seng,med fjernkontroll hvor jeg kan heise hjertebrettet og beina uten å løfte på madrassen o.l.

NYTT HUS!
Altså håper jeg at tomten vi ser på blir vår, så vi kan feire jul i nytt hus neste år :)

Ønsker for svangerskapet? At den siste delen går fort! og at lillebror har det bra! og at han holder seg der inne til tidligst kl slager 00.00 den 1 januar:P Pluss at jeg ikke får noe mer plager enn de jeg har ;P

Fødselen? Håper inderlig at fødselen går mye raskere denne gangen! Siste tok 37 timer!! Å så håper jeg at fødselen starter men kjæresten er hjemme (han er reisarbeider) Så håper jeg jo at fødselen går smertefritt for seg - hahahaha det var jo låv og komme med ønsker :P

Tiden etterpå?At tiden etter blir bedre enn sist! Tenker mest på oppholde på barsel avd. Og at jeg får til ammingen denne gangen *krysser fingre*

Storesøsken?At han ikke blir så sykelig sjalu som jeg tror han kommer til å bli.

Hus og hjem? Akkurat nå ønsker jeg at noen kommer inn her og begynner og rydde og vaske HELE huset! Men aller helst ønsker jeg meg ett nytt hus, siden vi bor i et kjempe gammelt et, som er kjempe kaldt om vinteren :(

Samboer/mannen? Han er jo helt fantastisk :) Så det håper jeg han fortsetter med når han blir tobarns far :) Ellers så håper jeg bare at han rekker fødselen. Han var en kjempe god støtte sist. Ville ikke vært det samme uten han :)

Julegave til deg selv? ullklær! Eller så ønsker jeg meg bare julemat akkurat nå :P hehe.

Back
Topp