håp

ORIGINAL: Dunn
Det er jo så mange måter å få barn på idag, at barnløs blir dere nok ikke nei. Med mindre dere velger det.

Vi har adopsjon som mulighet hvis det ikke går for meg å bli gravid, og det kommer vi nok aldri til å gjøre. For meg føles det ikke riktig å ha et barn jeg ikke har båret frem selv, et barn som ikke er en del av meg hvis du forstår. Så man kan jo godt si at vi velger å være barnløs hvis det ikke går bra for oss. Men jeg ville fortsatt følt meg barnløs hvis vi hadde adoptert, jeg tror aldri jeg ville klart å føle meg som en mor 300% hvis vi hadde adoptert. Men disse tankene kan jo forandre seg også etterhvert. Hvem vet hva tiden bringer? [;)]

ORIGINAL: 79Carina

Vil bare si at jeg krysser fingrene for deg. Jeg har virkelig ingenting å klage over når jeg leser din historie. Forsøk å være positiv og  hold på de gode tankene. Det tror jeg er sunt i en slik situasjon. Husk at mirakler har skjedd før!!!

Tusen tusen tusen takk[:)]

Ååå i dag blir det skitur, glede seg, hoppeoppogned. Det skal bli godt å ta med bikkjene ut på skitur. Låner mamma sin bc av og til[:)] Ha med varm kakao og kjeks så blir det så flott så. Gleder meg så fælt, vil dra NÅÅÅ, er jo årets første skitur.

ORIGINAL: Story

Det er jo så mange måter å få barn på idag, at barnløs blir dere nok ikke nei. Med mindre dere velger det.

Vi har adopsjon som mulighet hvis det ikke går for meg å bli gravid, og det kommer vi nok aldri til å gjøre. For meg føles det ikke riktig å ha et barn jeg ikke har båret frem selv, et barn som ikke er en del av meg hvis du forstår. Så man kan jo godt si at vi velger å være barnløs hvis det ikke går bra for oss. Men jeg ville fortsatt følt meg barnløs hvis vi hadde adoptert, jeg tror aldri jeg ville klart å føle meg som en mor 300% hvis vi hadde adoptert. Men disse tankene kan jo forandre seg også etterhvert. Hvem vet hva tiden bringer? [;)]

Jeg tenkte mer i veien IVF/ICSI osv. [:)] Men dette er selvfølgelig et valg dere må ta sammen. JA, hvem vet hva tiden bringer? [;)]

Jeg tenkte mer i veien IVF/ICSI osv. [:)] Men dette er selvfølgelig et valg dere må ta sammen. JA, hvem vet hva tiden bringer? [;)]

Nå vet ikke jeg om det er et alternativ for oss pga arrdannelse, har ikke snakket om gynn ang dette. Men hvis du vet hvordan det er ang IVF/ICSI og endometriose så blir jeg glad for info [;)]

ORIGINAL: Story

Nå vet ikke jeg om det er et alternativ for oss pga arrdannelse, har ikke snakket om gynn ang dette. Men hvis du vet hvordan det er ang IVF/ICSI og endometriose så blir jeg glad for info [;)]

Jeg kan ikke så mye om dette, men det er nok en del inne på assistert som har svar på dette! Lykke til.

Jeg kan ikke så mye om dette, men det er nok en del inne på assistert som har svar på dette! Lykke til.

lykke til du ogfor dere

I går var jeg på årets første ski tur, og jeg må si det var fantastisk å komme ut i snøen i skogen med bikkjene, tente bål og koste meg med varm kakao og kjeks mes bikkjene før som strikkballer i snøen. Lille jenta mi ble nesten borte i all snøen[:D]

Ellers har jeg kjent litt etter i dag, og jeg tror neppe jeg har blitt gravid. De første dagene etter el kjenntes det ut som om det var noe som skjedde med kroppen utenom det vanlige. Mens nå etter litt over en uke kjennes det tomt ut der inne. Har ingen symptomer i det hele tatt[:'(] Ingen kvalme, ingen forsterkede eller forandrede sanser, ingenting[:@] Men men, jeg skal vel heller ikke ta sorgene på forskudd. Men må jo få det ut det jeg tenker på og kjenner på[;)]

I dag har jeg hatt nok en fin dag ute i skogen, er så morro å gå på ski atte, spesielt når man har bikkjene til å hjelpe i oppoverbakker[:D] må jo jukse litt[;)] Krysser fingrene for at det blir en like fin dag i morgen og[:)] Kjenner at det er utrolig godt å bytte ut joggeskoene med ski, det var på god tid for en variant nå ja[;)] Og godt å komme litt ut for å slippe å tenke for mye, bare nyte naturen og friheten den gir, istede for å sitte inne 24/7 og tenke på andre som er gravide og de som prøver. Litt trist å se at det er så mange som sliter med å bli gravid, og jeg sørger på dems vegne når jeg selv vet hvor vondt det gjør[:o] Så i dag for dere alle som prøver og dere alle som er. for å bli gravide, for et vellykket svangerskap og en god oppvekst sammen med barnet. Lykke til alle sammen, og lykke til til meg selv.

ORIGINAL: Tanine

Høres deilig ut at du er så aktiv! [:)]
Kunne ønske jeg var like flink til å komme meg ut ja =)

Masse lykke til til deg også!!! [:D]

Tusen takk, betyr så utrolig mye med andres lykkeønskninger[:)] det tror jeg det gjør for alle[:D]

Sterkt å lese historien din, men virker som du har brukt mye tid på å tenke igjennom dette og at du er berett til å møte det som kommer.....Krysser fingrene for deg....

ORIGINAL: RANDÅLF

Sterkt å lese historien din, men virker som du har brukt mye tid på å tenke igjennom dette og at du er berett til å møte det som kommer.....Krysser fingrene for deg....

Tusen takk, tror det trengs litt hehe[:D] lykke til til deg og[:)]

I går og i dag har jeg hatt symtomer på graviditet igjen, Ømme bryster, småuvel, reagerer på smak og lukt som jeg gjorde når jeg gikk gravid som 15 åring. Litt murring i magen, men er ikke i likhet med mensmurring som jeg har[:)] kanskje det er noe der alikevel[:D]
Ellers går nå dagene til skiturer og peiskos. Fikk skulderen ut av ledd for et par dager siden, og det er ikke å anbefale, noe av det verste jeg har kjent. Og det blir jo ikke noe bedre når stae jeg skal på skitur til tross for vondt, men men er man dum så er man dum[:)] Men nå tror jeg jeg skal gå og steke noen rundstykker, er så sulten atte[:D] Ha en god dag folkens, det skal ihvertfall jeg[;)]

Sitter her for meg selv og lar tankene flyte igjen, litt rart det jeg tenker på egentlig. Har tullet litt rundt i dag med mine nærmeste, sagt det at: si det første som faller deg inn når jeg spør et spørsmål, du får ikke tenke etter, kun svare det som detter ned først. Er jeg gravid? Og hitill har jeg fått 5 JA[:D] og 2 nei[:'(]
Det er min gode mor og min beste venn / barndomskamerat som sa nei[:@] on them.

Ellers så har de siste dagene vært fylt av sorg, lettelse, tårer og latter. Og tiden har blitt tilbringt mest på sykehuset. Min aller beste venn (han som ikke tror at jeg er gravid[:'(]) Ble opperert for kreft i går. De fikk fjernet alt, takk og lov, og jeg er så glad for at han vil klare seg, måtte bare få det litt ut, da dette er en gutt som står meg utrolig nært, vi har vært venner siden bleieåra og kan prate om alt sammen, er så glad i den gutten[:)] Jeg har ikke ord for hvor lettet og glad jeg ble når legen fortalte at det var en velykket opperasjon og at de hadde fått fjernet alt. Dette må være en av de største gledene et menneske kan høre, at en som står deg nærmest vil overleve.

Sett pris på den tiden man har sammen, jeg har alltid trodd at slike ting kan ikke skje mine nærmeste, men det har nettopp skjedd, som en påminnelse at tiden en har sammen er for kort til krangel.

Det er testing dag i dag, og jeg har ikke fått meg til å handle en test, desember gikk som ventet litt dårlig. Så nå har jeg bestemt meg for å kun vente på mensen, og utrolig nok håper jeg den kommer, til tross for min situasjon osv. Grunnen er meget simpel, rundt 14 feb henter vi vårt nye tilskudd i familien[:D], og ting hadde vært lettere hvis man ikke hadde en spire i magen den første tiden da. Men ellers har jeg ikke hatt særlig tegn til graviditet, kvalme og hodepine de siste dagene, men det tyder vel mer på tante røds anmars. Soliklart hadde det vært godt med en liten spire, men akkurat nå kunne det latt vente på seg selv om det hadde gått utrolig fint med en spire[;)]

Back
Topp