håp for sånne som meg..?

bollemora

Forelsket i forumet
joda, hadde bestemt meg, trente masse, spiste bra.. så bom! syk! og det har jeg vært mer eller mindre i hele høst..

problemet er jo at jeg fortsatt, over ett år etter fødsel har 6-7kg av det jeg la på meg og skulle helst gått ned 3-4kg til etter det.

blir så utrolig deppa over kroppen min.. siden jeg er superbekymra over magen og puppene etter et vekttap har jeg lovt meg selv nye pupper om jeg ønsker det når vekta er stabil.

jeg vet jo hvordan jeg skal gå ned, men jeg har ikke energi!! itillegg blir jeg så deppa at jeg gir litt opp.. er liksom ikke håp når det har gått så lang tid.. [:(]

Jeg startet slankinga da thale var 2,5 år og det går strålende det, hvorfor skulle det ikke gå for deg?? Det er ikke noe tidfrist en må rekke før det er forsent å gjør noe med vekta etter fødsel[;)]

er nok det at alle rundt meg har gitt meg opp.. men er i gang igjen nå da, føler at alle andre er tilbake i samme vekt som før innen det har gått et år.

til sommern skal jeg være den baben[:D][8D]

Sier de selv at de har gitt deg opp eller? For da synes jeg du skal ta deg en prat med de og fortelle at slike utsagn ikke virker det slag motiverende![>:]
Synes du skal sette deg noen mindre mål også sånn på veien mot en slank sommerkropp, for skal du komme dit må du nesten sette igang snart, ikke tro at det kommer vips på noen få uker.[8D] Dessuten er det motiverende å nå målene sine[:)][;)]

ORIGINAL: bollemora

er nok det at alle rundt meg har gitt meg opp.. men er i gang igjen nå da, føler at alle andre er tilbake i samme vekt som før innen det har gått et år.

til sommern skal jeg være den baben[:D][8D]

stå på!!! selvfølgelig kan du greie det, så lenge du har motivasjonen og viljen er det ingen grunn til noe annet vet du[:D]

stå på...! jeg er i samme situasjon som deg, men skal ned 20 kg ( har hatt 10 kg igjen etter hvert svangerskap..)

må klare og tenke langsiktig.. og ikke kjøpe meg sjokolade så fort jeg har en dårlig dag[:-]

Back
Topp