Håndsopprekning!

*rekke opp hånda* 

Føler med dere alle. Har termin på lørdag, jeg bare venter og venter.. emoticon

Jeg har heller ikke merket noe særlig til slimproppen. Har slimet mer enn normalt de siste dagene muligens, men ser ikke noe til den. Det betryggende med det er at de fleste faktisk ikke merker noe til den heller. I følge min mor har hun aldri hørt om den en gang :P

Jeg fikk se den klart å tydelig forrige gang, men ingen fødsler/svangerskap er jo like :)

Jeg starta dagen med både løs mage, kraftige kynnere og slimpropp, men sitter nå her på sofaen uten noe som helst videre tegn annen enn en viss følelse av... (men den stoler jeg ikke på lengre :)... Sukk. Kom igjen! hehe. Hvor lang tid gikk det sist, Eldorado, fra slimproppen gikk til du var i gang?

Slimproppen min gikk lørdag morgen, og hun var født på mandag. :) Så 2 dager før da!

aebaby skrev:
By the way:

Hvis ikke ting har skjedd innen fredag skal jeg til jordmor for vanlig kontroll samt modningssjekk. Hvis utgangspunktet er bra skal hun røske og tøye (AU!?) samt sette noen nåler for å prøve å få i gang fødselen. Blir spennende å se om det hjelper.
Snakte om det sist uke, men ble enige om å vente en uke til. Om man satte i gang med slikt for tidlig så kunne det føre til bare maserier uten noen videre virkning sa hun. Gikk til modningsakupunktur rundt termin sist, men det funka ikke veldig bra tror jeg. FØdte allikevel 7 dager over (mulig vi startet for sent) og fødselen tok 16 timer (8 timer aktiv) så....

Krysser fingrene for at modning er godt på vei og at litt hard behanlding kan sette i gang alt nå om noen dager :)

Jeg skal dit i morgen jeg også. På ny akupunktur time, også skal jeg også sjekke modningen min. Men med min flaks så er det vel ingen endring. Jeg merker masse forskjell selv, men kroppen min jobba så treigt sist, så jeg har ikke trua.
Blir spennende å se om du får noen virkning på detta denne gangen! :) Krysser fingra for oss begge to jeg!

Har også en 2 åring hjemme som har lyst til å leke :) hehe!

Jeg er også med

Termin på søndag.. Kjenner ingen vedend ting :/

Masse lykke til i morgen da. Blir spennende. SKulle ønske det var fredag i morgen. Krysser fingrene for deg og at det er denne gangen som skal til for at ting setter i gang :)

Tvi tvi!

Er her ennå jeg også..!! BLÆH !!

Men hver dag man ikke føder, er en dag nærmere fødsel eller noe sånt... Ikke at det er noen trøst kanskje

Takk takk :)

Jeg er og fortsatt her. Hadde termin på søndag (15.01.12) men her skjer det svært lite.
Nedpress ja, men ingen slimpropp, murringer eller tak i ryggen, eller noen andre symptomer for den saks skyld. Bare mye vann i kroppen, høyt blodtrykk og litt protein i urina. Er tung og lei av å bruke mesteparten av dagene på sofaen med bena høyt.

Har time på Ullevål i morgen tidlig for en kontroll så får vi se hva de sier der.
Blir veldig spennende :)

Lykke til alle sammen så lenge!

Lykke til Viern. Kjenner meg igjen i det du skriver, så håper de finner ut at det er på tide for deg å møte babyen din snart i morgen :)

For å gjøre ventetiden kortere, se om dere kan få booket en time til gravidfotografering! Mulig det går an å bli skvist inn i siste liten en formiddag hos en fotograf. Jeg var og tok bilder for litt under en uke siden, og var og kikket på resultatet i dag. Kjempekjekke bilder og ha som minne! De ble i hvert fall utrolig fine, og det skyldes ikke at jeg er spesielt fotogen eller ser ut som modell. Skulle gjerne vist noen, men får jo ikke digital kopi av bildene... :c( (Eneste dumme med profesjonell fotograf).

Ja, det er kjekt å ha slike bilder. Vi tok forrige gang og også denne gangen sammen med veslejenta vår. SKikkelig koselige familiebilde hvor hun står med pekefingeren på magen min og gliser :) Det er kjekt å ha til senere tenker jeg og bra tidsfordriv for rugende utålmodige fruer ;) Vi har tatt på FAME og frekt benyttet oss av dette med gratis fotografering og gratis bilde hver gang. (flau), men ja. Det er kjempedyrt å kjøpe fotografbilder. Selv har jeg ikke behov for flere enn det ene av oss, så har vi tatt noen selv også da hjemme :)

Jeg leker bare fotograf på badet mitt hjemme. Noe skikkelig fotograf har jeg ikke råd til.. Men tidsfordriv er det jo! 

emoticon Har termin i dag, men ingen tegn på fødsel enda...

Åh, nei huff! Denne magen skal jeg holde godt skjult bak genseren resten av svangerskapet!
Den egner seg nok ikke for andre enn de som absolutt MÅ se den :p

Når vi snakker om mager og bilder, så kan jo jeg flashe magen min. Dette er tatt i dag og jeg er akkurat 40 uker på vei, TO dager igjen til min termin :D

Har vært hos jordmor i dag. 3 cm åpning og alt mykt og avflatet og alt dette her. Hun tøyde og strippa. Ganske spennende, for den tilstanden der er jo den jeg kom inn på føden med sist etter 8 timer med modningsrier hjemme. Nå har jeg masse tegningsblødninger og murringer til tusen. Håper det tar seg opp utover kvelden og at vi kanskje får prinsessa vår ila helga iallefall.

Uansett: Til alle dere som også har disse maseriene og murringene og nedpresset og kynnerene. De gjør mest sannsynlig eg god jobb med modningen! Det er jo kjekt å vite mens vi venter på "the real thing" :)

Jeg er fremdeles her :-)

Men huff så vondt jeg har fått i bekkenet på venstre side, det begynte igår (fredag). Jeg kan nesten ikke gå og det gjør vondt når jeg ligger og sitter.. Hjelper litt etter at jeg har vært oppe å gått saakte saaakte, men jeg orker jo ikke å stå å gå så lenge - jeg er jo aldeles utstlitt fordi jeg nesten ikke ha sovet. Ohei så glad jeg er at vi har toalett i 2. etg og at vi har tv i kjelleren så jeg må gå opp to trapper for å komme meg på do! Jeg tror at jeg blir gal av det her! 

Huff, og jeg har kun hatt det slik i ett døgn! Jeg tenker på alle dere som har slitt med bekkenplager flere uker og kanskje til og med store deler av svangerskapet!

Er det noen som har gode tips? Er det fysio (manuellterapi?) som er best eller kanskje akupunktur? 

Back
Topp