Bimse Glad i forumet 15 Apr 2016 #1 Tråden er ment som en heiatråd for de som fortsatt venter!!! Vi ser alle frem til at antall babyer øker og antall mager minker! Avstemnig over innlegget her. Kryss av i feltet som passer deg! Last edited: 15 Apr 2016
Tråden er ment som en heiatråd for de som fortsatt venter!!! Vi ser alle frem til at antall babyer øker og antall mager minker! Avstemnig over innlegget her. Kryss av i feltet som passer deg!
Lillepilletrilleapril Forelsket i forumet 15 Apr 2016 #14 Jeg! Sitter hjemme med lillemor på brystet og innså akkurat at jeg ikke har termin før i morgen <3
Alvea Forumet er livet Assistert-jentene Himmelbarn Aprillykke 2016 Januarlykke 2020 15 Apr 2016 #15 Jeg Måtte resten av aprilbabyene komme så raskt som mulig
B -Bambino- Gift med forumet Aprillykke 2016 Sommerfuglene 15 Apr 2016 #16 Jeg... Og sender alt av fødestøv og lykkeønskninger til de som er igjen om ikke lenge sitter vi alle med våre skatter i armene
Jeg... Og sender alt av fødestøv og lykkeønskninger til de som er igjen om ikke lenge sitter vi alle med våre skatter i armene