Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilken håndkrem bruker du og er fornøyd med? Går jo på do i ett pluss det er kaldt ute, så hendene tørker så lett ut og har ikke funnet en krem som jeg er fornøyd med enda... Trenger tips
Du, faktisk så ska eg innrømme noe her - eg bruker den billigste hudkremen en kan få på markedet ... Spenol
Eg kan ikke bruke noe med parfyme. Og eg har prøvd x antall håndkrener i alle prisklasser, det er faktisl ingen som hjelper så godt som spenol. Men bruker den kun til hendene og leggene etter barbering. I ansiktet bruker eg en fra Body Shop.
Jeg er så dårlig på å huske å smøre meg, men har en som funker veldig godt når jeg først husker å bruke den, men husker ikke hva den heter
Kjøpt på apoteket.
Jeg bruker Locobase (om jeg ikke husker feil). Kjøpt på apoteket, og er en veldig fet krem.
Jeg blir så tørr på hendene nå i kulden, så sprekker nesten opp om jeg ikke smører meg.