Håndkonk uke 43

Fru Lotten

Forumet er livet
VIl se din versjon av denne skissen i HØSTFARGER.

Leveres meg mandag uke 44 innen klokka 21. Lyke til og kos dere![:D]

Har man lov å ha pynt på den, selv om det ikke er det på skissen?
Vet ikke om jeg rekker å få lagd noe, for en uke er litt lite tid for meg, for det er ikke så mye jeg kan sitte i løpet av uken.men skal prøve. Tok just en hel haug med høstbilder, så sånn sett passet den perfekt. (Forutsatt at bildene ble brukandes, det har jeg ikke helt fått sjekket enda...)

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: UPS

Vet ikke om jeg rekker å få lagd noe, for en uke er litt lite tid for meg, for det er ikke så mye jeg kan sitte i løpet av uken.men skal prøve. Tok just en hel haug med høstbilder, så sånn sett passet den perfekt. (Forutsatt at bildene ble brukandes, det har jeg ikke helt fått sjekket enda...)

kan eg få låne noen av de høst bildene dine?[:)]

Ingen som sier en trenger å bruke høstbilder, kun høstfarger[;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: VilSåGjerne

kan eg få låne noen av de høst bildene dine?[:)]

Ingen som sier en trenger å bruke høstbilder, kun høstfarger[;)]

Nei, det er klart, men synes nesten det passer bedre med høstbilder når man bruker høstfarger. Men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hvordan man bruker fargene da. Men nå er jo bare bildene av ungene mine da, det er ikke sånne flotte naturbilder og slike ting, da. Men med høstfarger kunne jeg jo kanskje få brukt opp noen av de orange arkene jeg aldri klarer å bruke...
Håper jeg får tid, og at jeg har bilder som kan brukes, for fikk lyst å prøve meg på den. Spesielt på å prøve meg på orange, det bruker jeg aldri...

Ja klart du kan![:D]
Skissen viser bare oppsett av bilder og tittel/tekst. Du står fritt til å gjøre som du vil, bare man kan se tydelig at skissen er utgangspunktet for LOen![;)]

[:D]

Æsj. Det er ikke sikkert jeg rekker å bli med på konken. JEg tok visst feil av helgene, jeg trodde det var denne helgen jeg kunne rekke å få sittet noen timer på kvelden, men det var visst neste helg.
Men kanskje jeg klarer å få presset inn litt innimellom, men får se. JEg hadde så lyst å prøve meg på en orange LO, men får se hva jeg rekker...

Æsj. Det er ikke sikkert jeg rekker å bli med på konken. JEg tok visst feil av helgene, jeg trodde det var denne helgen jeg kunne rekke å få sittet noen timer på kvelden, men det var visst neste helg.
Men kanskje jeg klarer å få presset inn litt innimellom, men får se. JEg hadde så lyst å prøve meg på en orange LO, men får se hva jeg rekker...

Du får ta natta til hjelp, sove kan du vel gjøre når du blir gammel??[:D] tihi!

ORIGINAL: lottepus

Du får ta natta til hjelp, sove kan du vel gjøre når du blir gammel??[:D] tihi!

Natta går i grunn med til å få minstemann til å sove... Han styrer fælt for tida, så de stakkars to timene i gjennomsnitt jeg får med søvn hver natt, tror jeg faktisk jeg trenger, om jeg skal klare å bli gammel i dethele tatt... [;)]

Men jeg løper litt til og fra dataen nå, mens eldste tegner, for å planlegge bildene, så håper å få laget en. Så får jeg heller bruke litt tid etter konken til å gjøre de siste detaljene evnt. Men får se om jeg rekker å komme så langt at jeg får noe på papir i det hele tatt, men håper jo det... [:)]

Dytter litt, nå som helga er her og vi aknskje har bedre tid![;)]

Åh...denne hadde vært morsom...men har ikke så mange bilder...

Back
Topp