Håndklær

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
har dere håndklær med farger?
Her har vi så mye farger, og de blir så stygge i vask.
Har kastet mye.
Lyst å skifte ut alt og kjøpe lys grått.
Blir hverfall ikke fargeblass med tiden

Ja, har i alle farger nesten. Noen blir stygge mens flere holder fargen, heldigvis.

Har i alle farger, og jeg bryr meg fint lite om hvordan de ser ut :) har ikke råd til å bytte ut alle håndklær for å ha samme farge :p

Vi har grå, ikke den lyseste, heller ikke den mørkeste, men de falmes etterhvert. Hart de 5-6 år vel, og de er modne for utbytting synsmessig :P

Ja, har i alle farger nesten. Noen blir stygge mens flere holder fargen, heldigvis.
Ja, enkelte her også holder på fargen.. men de jeg kjøpte på KID er dårlig.
Begynner å bli gamle og har gjort sitt også

Mørke håndklær, jeg farger håret rødt :p

Har i alle farger, og jeg bryr meg fint lite om hvordan de ser ut :) har ikke råd til å bytte ut alle håndklær for å ha samme farge :p

Har alle mulige farger her også, men de får bare vare

Vi har vel kun utvaskede, gamle håndklær :hilarious: Kunne absolutt tenkt meg noen nye og fargerike, samt gode, håndklær - men blir liksom aldri kjøpt :arghh:

Alle farger men driver å bytter ut litt etter litt.
Kommer til å ha grå , rosa oglila

Vi har stort sett i hvitt, grått, mørk blå og lilla, de har stort sett holdt fargen. Princess er omtrent nærmeste nabo, så kjøper håndklær der og har vært fornøyd med kvaliteten.

Vi kjøper jo ikke håndklær.

Jeg hadde noen med hjemmefra. Han hadde noen. Vi fikk en god del da vi flyttet sammen. Vi kjøpte noen få nøytrale til visning tror jeg, da vi flyttet eller tok noen av de fineste/nyeste vi hadde. Kjøpte hver vårt "turistbadehåndkle" på bryllupsreisen. Ungene har fått noen.

Beviselig aldri noen plan over det.

Vi kjøper jo ikke håndklær.

Jeg hadde noen med hjemmefra. Han hadde noen. Vi fikk en god del da vi flyttet sammen. Vi kjøpte noen få nøytrale til visning tror jeg, da vi flyttet eller tok noen av de fineste/nyeste vi hadde. Kjøpte hver vårt "turistbadehåndkle" på bryllupsreisen. Ungene har fått noen.

Beviselig aldri noen plan over det.

Jeg tror faktisk aldri jeg har kjøpt andre håndklær enn slike turistsydenhåndklær :p

Jepp, har i flere grånyanser. Noen få i beige fra før. Også har barna noen forskjellige med dyr/motiver.

Svart, grå og sjokkrosa. Sistnevnte er barnas da. Eller de foretrekker de hvertfall.

Men vil gjerne bytte de ut.

Gjerne i mørkegrå og gule. Kan godt beholde de rosa da :p

Back
Topp