Håndklær

kork

Forelsket i forumet
Her kommer et dumt spørsmål fra en uvitende førstegangs... ;) Hvor kjøper dere håndklær til babyen? Og hvor store er ideelt? Har dere egne spesielt til babyen?

jeg har kjøpt på princess og litt forskjellig egentlig, kjøpt noen spesielle med hette som er kun til baby og kjøpt noen til stellebordet, som er en grei størrelse=)

Både Princess og Kid har rimelige og gode håndklær med hette. 
tror kanskje IKEA har også. 

Jeg har kjøpt på spar kjøp, IKEA og princess. Har både små håndklær, noen litt større og noen med "hette". Synes det er greit å ha egne til de små, de vi bruker blir altfor store synes jeg. Spar kjøp har også gode og myke vaskekluter. Kjøpt dette både til førstemann og nå til nr 2

Jeg kjøpte håndkler på prinsess og på babyshop og kid. Slike med hetter. 
Men til å tørke av babyen brukte jeg flanellhåndkler,da får man tørket ogdt inni sprekker og hals,også er de helt mye og ikke så hardt som frottelaken. Så anbefaler det på det sterkeste :)

Jeg har kjøpt på IKEA

Har et tips!

Ha en farge på kluter (eks.sorte, blå, røde osv...) til kluter man bruker i rompa, og så en annen farge til de man bruker i ansikt :)

Jeg kjøpte noen til lillegutt husker jeg, men de ble sjelden brukt. Så denne gangen har jeg faktisk ikke kjøpt noen i det hele tatt. På stellebordet bruker jeg bare de vi har, finner av de mykeste. Dessuten har jeg tenkt å kjøpe neutral tøymykner, og håpe at det kan gi myke og gode håndklær i tillegg til tørketromling.

Men når dere sier det, noen få med hette kunne kanskje vært kjekt.. Skal jammen ta en leterunde etter de jeg kjøpte til lillegutt. De er jo ikke blitt brukt på lenge.

Men vet at Hansen&Dysvik også har babyhåndklær.

Har noen som storesøster enda bruker, bruker sånn "håndhåndkle"størrelse, syns det passer fint. De vi bruker er altfor store! Har kjøpe på Home and Cottage og Princess.

Har ikke kjøpt noen nye. Vi har kjempemange fra før av, kjøpte inn en god del nye håndklær når storesøster ble født. Ellers så bruke vi å kjøpe inn jevnlig når dem vi har blir slitt.. 

Har to eller tre med hette, men de her babyan passe ikke dem så lenge, så orke ikke kjøpe flere. E uansett bedre å pakke babyen inn i en med størrelse, for da hold babyen varmen også etter badet. :) 

På barnas hus (ullvål ihvertfall) har de sånne frotte-trekk til stellematter! Vurderer å kjøpe noen sånn jeg :) Også ha noen små håndklær til å ha under stumpen ved skift av bæsjebleie.

Kjøper på kid eller princess, og da kjøper jeg de typisk baby håndklærne de har.

Ok, da har jeg kjøpt inn og vasket, så da er vel alt i boks :) Tusen takk for mange svar og tips :)

Back
Topp