håndball

Tja... det står nå på her i bakgrunnen! Men jada..., Heia heia [:D]

[&:] uff satt på tv'en fordi jeg trodde det var Bonderomantikk nå.... Og så var den utsatt pga håndball kamp [:(]

Heia, Heia, Heia Norge!!! Jeg følger som vanlig med. Håndballkamper på tv om vinteren minner meg om en god barndom, hvor vi satt benket alle sammen med julekaker og håndball på tv!!

Har du spilt selv Trine???

åjaaaa, såklart!!!! Men de spennende kampene har jo ikke begynt enda da....Eeeelsker håndball-vm[:D]
Blir sent i kveld ja, med grey's i 23tiden..er alene i kveld jeg, så sovner ikke akkurat tidlig likevel...får ikke sove uten kjæresten min jeg..
HEIA NORGE!! [:D]

jeg har spilt i 12 år vettu, keeper. Slutta etter en kneskade i 2001.- Savner det veldig. har du spilt?

jealie: jeg får heller ikke sove uten sambo, og han kommer rundt midnatt, er i england han nå

Jaaaaaaaaaaaa klart det må sees!!!

Gleda meg i hele høst jo!!!

Jupp, jeg spilte i 13-14 år, midtbane og venstrebekk. Savner det masse, så mitt mål med "trim på resepkt" er at jeg kan bli i såpass god form at jeg mestrer å begynne å spille igjen. Ska være med å se på treningen til gamlelaget imorgen kveld. Gleder meg masse til noen timer fri og til å se på treningen igjen[:)]

Jaa! Er gøy!! Norge Ruler! hehe!

Er godt for et fotballhjerte å ha noe annet en snø å ski å se på!![:'(]

Back
Topp