Håndball-VM

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
for menn starter i dag med en kamp mellom norge og japan.

Skal du se på?
Og hadde du sett hvis det var damenes VM som startet?

Har en følelse av at mange heier på de norske damene fordi de er gode, men driter i håndballen når gutta spiller fordi de ikke kan vise til de samme meritter tidligere.

Liker du håndball??

Jeg ser på ALT!!! Hehe...
Går det sport på tv, sitter jeg klistra i go'stolen.
Ja, eller... ser ikke på motorsport og kampsport, da...
Og all fotball har jeg ikke tid til lenger.
-Har jo barn å henge med også... [:D]

Jeg ser på både damene og herrene. Når herrene spiller bra synes jeg faktisk at det er mer spennende å se på dem siden det er mer fart i spillet.

Nope, liker ikke den type sport, samma om det er menn eller kvinner.
Liker mer [8D]

ORIGINAL: Tyttisbær

Jeg ser kun når damene spiller. Har ingen interesse av og se på mennene, er kjedelig spill rett og slett.
Så er det vel kanskje fordi damene har en tendens til og vinne de fleste kampene. [;)]

ORIGINAL: kittyb

Jeg ser på både damene og herrene. Når herrene spiller bra synes jeg faktisk at det er mer spennende å se på dem siden det er mer fart i spillet.

Signerer!

ORIGINAL: kittyb

Enig, og i forrige EM så man jo hvor mye bedre gutta har blitt også på lagspill. Ikke så enkeltperson-spilling lenger. De har en laaang vei igjen til damenivået i lagspill, men du og du for noen gode enkeltprestasjoner. Bare tenk på hvor bra detta blir med enda mer lagspill. Så mye fart og action [:D]

Back
Topp