håndbagajse på fly?

**Moonlight**

Forumet er livet
kan jeg ha med paracet og zyrtec?
hva med hårspray,vox ol?tannkrem?

Skal på en 3 dagers,så klarer meg med håndbagasje.Må betale ekstra for å sjekke inn(norwegian) så hadde vært greit å slippe det

ORIGINAL: HeDa

Skal på en 3 dagers,så klarer meg med håndbagasje.Må betale ekstra for å sjekke inn(norwegian) så hadde vært greit å slippe det

piller kan du ha med, men ikke tannkrem om tuben er over en viss størrelse (ml). Hårspray blir ansett som livsfarlig på høyde med neglefiler og papirsakser [;)]

ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: HeDa

piller kan du ha med, men ikke tannkrem om tuben er over en viss størrelse (ml). Hårspray blir ansett som livsfarlig på høyde med neglefiler og papirsakser [;)]

okay,var litt skeptisk til tabletter og,men da går det vel greit med de da(ha originalesken kanskje hvertfall da[8D]
Sånn liten tannkremtube går da?
men hva gjør jeg med håret da,tru...hmmm,
rettetang a?

kjøp en ny hårspray når du kommer frem [:)] Rettetang er ikke flytende, så det er ingen problem!

ORIGINAL: *woops*

kjøp en ny hårspray når du kommer frem [:)] Rettetang er ikke flytende, så det er ingen problem!

det går ann ja,men aner ikke om de har sånn på alle flyplasser ol jeg?vet ikke hvilke butikker som er ved hotellet ol.

jeg pleier å ha med alt mulig, de sjekker jo aldri uansett.
skal ut å fly i morgen da, å da for første gang med begge barna alene. (førstegang babyen skal fly) så er spent på om jeg blir stoppa pga mme,er jo typisk om de nå en gang skulle sjekke når jeg må ha med en del flytende

ORIGINAL: *Kula*

skal ut å fly i morgen da, å da for første gang med begge barna alene. (førstegang babyen skal fly) så er spent på om jeg blir stoppa pga mme,er jo typisk om de nå en gang skulle sjekke når jeg må ha med en del flytende

Sjekker aldri? Er jo en grunn til at du sender baggen gjennom gjennomlysning da i sikkerhetskontrollen..[8D]

sjekker de aldri?
T skulle fly med morfar fra kjevik til oslo - hadde solkrem i ryggsekken sin.. den heiv de.. [8|]

Du har lov til å ha med Inntil en liter i flytende (sjampo, hårspray, tannkrem ol) men hver enkelt beholder kan ikke overstige 100 ml. En vanlig tannkremtube går helt fint. Samme med de fleste parfymer. Hårspray går også fint, så lenge beholderen rommer 100 ml eller mindre.

Du har jo lov å ha med nesten ubegrensa flytende så lenge det er til baby da. Eneste er at de kan be deg smake på det.

Back
Topp