Håndarbeidstråden

Har endelig fått litt strikkelyst tilbake, og har strikket en liten karens kyse til baby i alpakka silke. Beste passformen spør du meg :)

Jeg har endelig fått strikkelyst tilbake og har fullført hjerteteppet jeg begynte på i sommer.
Nå prøver jeg å finne et fint hentesett jeg kan strikke for juli baby - er det noen som har forslag? Tenker jo det ikke kan være for varmt plagg heller med tanke på sommer baby..

Jeg er også på leit etter hentesett. Vurderer å ikke vite kjønn denne gangen så er litt usikker på om jeg skal gå for et hvit eller beige kanskje

Jeg har endelig fått strikkelyst tilbake og har fullført hjerteteppet jeg begynte på i sommer.
Nå prøver jeg å finne et fint hentesett jeg kan strikke for juli baby - er det noen som har forslag? Tenker jo det ikke kan være for varmt plagg heller med tanke på sommer baby..
Jeg er også på leit etter hentesett. Vurderer å ikke vite kjønn denne gangen så er litt usikker på om jeg skal gå for et hvit eller beige kanskje
Hjem settet fra lene holme samsøe er veldig fint. Alpakka silke vil jeg tro passer godt til sommerbaby

Er såå mange fine hentesett om man søker på Instagram! Har ikke bestemt meg selv, vi vil vite kjønn, så synes det er enklere å bestemme seg etter det. Synes garntopia hentesett er fint, om det er jente har jeg lyst på rabarbaer slåom strikket uten mønster og kløverstrømpebukse fra knitting fra olive tror jeg. Så strikker jeg en shorts/bloomer om det blir veldig varmt i tillegg. :)

Enig i at det finnes mange fine hentesett! :joyful: Forelsket meg i bladranke-sett med forrige, så det ble hans hentesett. Strikket i en dus salviegrønn farge. :love017 Har ikke bestemt meg for hvilket mageboer får enda, godt det er god tid. :laughing002

Back
Topp