Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så usikker på hva. Prøver å søke opp oppskrifter, men finner ikke noe jeg vil ha endaJeg gleder meg også til å begynne å strikke til lille, men føler ikke jeg kan før vi har passert uke 12. Hentesett, babytepper, luer, sovedress, alt mulig skal produseres her![]()

Jeg har strikkebok fra Lene Holme Samsøe med oppskrifter til baby/barn som jeg syns er veldig fine! Og så elsker jeg PetiteKnit sine, pluss har fått opp oppskrifter på en serie som heter lille eikenøtt eller noe med eikenøtt i alle fall i feeden på fbJeg er så usikker på hva. Prøver å søke opp oppskrifter, men finner ikke noe jeg vil ha enda![]()
Generelt får jeg opp en del babystrikk i feed om dagen, syns det er så mye fint!Skal google litt merJeg har strikkebok fra Lene Holme Samsøe med oppskrifter til baby/barn som jeg syns er veldig fine! Og så elsker jeg PetiteKnit sine, pluss har fått opp oppskrifter på en serie som heter lille eikenøtt eller noe med eikenøtt i alle fall i feeden på fbGenerelt får jeg opp en del babystrikk i feed om dagen, syns det er så mye fint!

Har kjøpt et lysegrønt garn (ikke akkurat det som er på bilde), da passer det uansett kjønn og syns det ser søtt ut sammen med både blåe, rosa, og andre mer nøytrale babyklær 
Ååå, Selmas sovedraktÅh, dette er en gøy tråd! Jeg begynte å strikke når jeg var gravid med førstemann, og har strikket alt mulig til både baby, barn og til meg selvdagen etter positiv test denne gangen kjøpte jeg garn til selmas sovedrakt, har såvidt begynt på den
strikket den til en venninne, ble så fin!
Åååh ja blir jo 17. mai ikke lenge etter fødsel, dette har jeg også lyst å prøve meg på!Tenker det hadde vært veldig koselig å kunne strikket en liten bunad etter man har funnet ut av kjønnet![]()
Ååh, ja det var en god ide!Tenker det hadde vært veldig koselig å kunne strikket en liten bunad etter man har funnet ut av kjønnet![]()