Håndarbeid

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Jeg så i presentasjonstråden at flere strikker og hekler
Har dere planlagt noe dere skal strikke til babyen enda, og når tenker dere begynne for fullt med babyklær?

Jeg har allerede strikka noen plagg, men er litt redd for for mange planer enda før vi vet hvordan det går. Har ei venninne som får baby til våren, så hun kan jo bare få det om vi ikke får bruk for det selv ❤️

Jeg strikker tepper, Ottar gjort set dør jeg fjerna spiralen :hilarious:

begynner så smått med litt nøytrale ting nå, og blir å strikke mye mer når vi vet kjønn

Har en del etter førstemann, men blir nok noen små plagg til babyen også:happy: førstemann kom i april, så er ikke sikkert de passer det samme:p

Spørs om det blir gutt eller jente, har mye til gutt. Men må få strikket litt kjoler hvis det blir jente :love7.

Mamma er så ivrig at jeg trenger ikke strikke stort selv :D

Jeg vil bare se et bankende hjerte først, så tenker jeg at jeg skal begynne med noen små plagg:Heartred

Jeg kommer nok til å begynne å strikke, men venter til jeg er lengre på vei;) Så inntil videre strikker jeg til hun jeg har:happy:

Jeg strikker tepper, Ottar gjort set dør jeg fjerna spiralen :hilarious:

begynner så smått med litt nøytrale ting nå, og blir å strikke mye mer når vi vet kjønn
Har allerede sett meg ut et babyteppe jeg vil strikke. Eneste jeg strikka til andremann i 2005 var et teppe i brunt og hvit rillestrikk, det er i bruk enda :)

Har en del etter førstemann, men blir nok noen små plagg til babyen også:happy: førstemann kom i april, så er ikke sikkert de passer det samme:p
Hadde ikke så mye til mai-jenta mi heller, men det jeg har håper jeg å få brukt igjen. Var ganske varmt den sommeren, men hun brukte noen rompere og jakker.

Spørs om det blir gutt eller jente, har mye til gutt. Men må få strikket litt kjoler hvis det blir jente :love7.

Mamma er så ivrig at jeg trenger ikke strikke stort selv :D
Så heldig! Jeg strikker uansett, så og si hver dag. Snart 4 åringen har så mye, så da blir det fort å legge opp til små babyplagg. Mange fine kjoler med body inni har jeg sett :love7

Jeg vil bare se et bankende hjerte først, så tenker jeg at jeg skal begynne med noen små plagg:Heartred
Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Har hatt samme tanken selv, men så har jeg vel alltids noen å gi det bort til, eller om vi prøver igjen om det ikke går veien.

Jeg kommer nok til å begynne å strikke, men venter til jeg er lengre på vei;) Så inntil videre strikker jeg til hun jeg har:happy:
Jenta mi har så mye, og de eldste strikker jeg ikke til. Har ei lang liste med plagg jeg ønsker å strikke, men er litt avventende med de store tingene som heldress og teppe, garn koster jo en del i innkjøp også!

• Liker
Reactions: Ria
Back
Topp