Håndarbeid!

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som lager noe i ventetiden?
Syr, strikker, hekler, maler barnerom, hva som helst? :)

(Og maling av barnerom er fra nå av definert som håndarbeid :p)

Noen som lager noe i ventetiden?
Syr, strikker, hekler, maler barnerom, hva som helst? :)

Ikke så veldig dreven, men hekler og strikker lltt. Spørs lm ikke d blir å begynnr på et teppe når vi får vite kjønnet.
Har flere besteforeldre som strikker, samt oldermor :happy:
Vi flytter rundt termin, så barnerom tror jeg ikke d vil bli ordnet noe med, med d første. Førstemann på 2.5 sover enda ofte hos oss, regner med denne og vil gjøre d. Så stresser ikke med rom :p

Ikke så veldig dreven, men hekler og strikker lltt. Spørs lm ikke d blir å begynnr på et teppe når vi får vite kjønnet.
Har flere besteforeldre som strikker, samt oldermor :happy:
Vi flytter rundt termin, så barnerom tror jeg ikke d vil bli ordnet noe med, med d første. Førstemann på 2.5 sover enda ofte hos oss, regner med denne og vil gjøre d. Så stresser ikke med rom :p
Spennende :D Jeg er ikke så veldig dreven selv, men liker å ha noe å holde på med :)
Håper du vil dele bilder av det du lager etterhvert :D

Jeg syr :) Holder nå på med babybukse nr 2. Gøy med disse søte, små prosjektene :)

Jeg syr og strikker...pluss egentlig alt annet av håndarbeid men mest søm og strikking

Jeg er elendig på håndarbeid dessverre, men heldigvis har jeg en flink mor :) Barnerom begynner vi heller ikke med, for vi skal flytte når bebis er 5-6 mnd. Har h*n bare inne hos oss frem til da. Men følger gjerne med på hva dere flinke damer lager :)

Jeg strikker en god del, men har ikke strikket noe nytt til lille i magen enda. Holder for øyeblikket på med en Nordlandsbunad til sønnen til en venninne, og det går ikke fort i denne hektiske hverdagen, så målet er å få den ferdig til 17.mai:hilarious: haha. Men har en søppelsekk med masse nytt garn stående, så det blir nok en del prosjekter etter hvert:love7

Jeg strikker. Men hadde lagd meg prosjekter til mine to barn før jeg fant ut at jeg var gravid. Er ferdig men en men ikke halvveis med den til nr 2 enda. Så nr 3 i magen får bare vente.

Jeg strikker, men vil vente til vi får vite kjønn, da skal det strikkes ❤️❤️Det er så sykt mye fint :happy:

Eg strikker :D har laget noen små ting til nå som hue, sokker og votter ( i hvit ) når eg vet kjønn kommer eg til å strikke litt mer der etter :)

Har lyst til å strikke babyteppe, men ikke funnet ut av hvilket enda.
Til høst/vinter anbefaler jeg Mathilde babyteppe fra du store alpakka. Strikke dette til min niese som ble født i desember og det blir brukt mye. Skal strikke et selv xsmile3

Jeg kommer til å strikke, må først bli ferdig med to prosjekter til niesen min. Når jeg starter opp til min baby blir det kjappstrikka drakt og hentsett blant annet.

Begynte å strikke sist gang jeg var gravid. En liten babygenser. Ble aldri ferdig (jobbet 100-200% hele svangerskapet). Skal nok få den ferdig til dette knøttet er ute! ;)

Genseren er i en veldig fin og varm gul farge med bittelitt oransje i seg. Er så dritt lei av at alt av babyklær og - utstyr kommer i rosa, blå og hvit, så her kjøpes det kun garn i andre farger! :happy093

Jeg har prøvd å strikke, hekle og alt som er, men jeg er ELENDIG haha! Må nok bare innse at jeg ikke er en av de koselige som kan sitte å strikke/hekle søte ting. Trist, for det virker så koselig å kunne lage noe eget til babyen sin.

Back
Topp