Håndarbeid

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Skal vi ha en tråd med blandet håndarbeid og? Jeg strikker, syr og hekler:)

Ninne luene er kjempe fine på de små[emoji169] storebror går over til øyer uten knyting nå men lillesøster og minstebror får med knyting. Kommer og til å bli en del rompere. Nest må lille ha og[emoji170] lager vinyl trykk så han skal få masse kule trykk på tøyet sitt[emoji169]

Jeg blir også med. :D Glad i håndarbeid, men får ikke til strikkingen!

Så langt har jeg laget en uro, som ikke ble helt som tenkt, men grei nok. Var viktig for meg at baby ser opp på forsiden av figurene og ikke undersiden bare, så de fleste ferdiglagde var ikke aktuelle.

uro1.jpg uro2.jpg

Har også begynt å hekle teppe (litt mørkt på bildet). Men det går så treeeigt når man er nybegynner, så motivasjonen er så som så.
teppe.jpg

Tegner også, tenkte å lage to-tre tegninger med motiv fra noe jeg kommer til å se på med barnet etterhvert. Mummi og My unnagjort, Ole Brum og Tigergutt på gang, så får vi se om det blir noe mer.

bilde.jpg

Syr også, men bare for hånd ettersom jeg ikke har symaskin... Så jeg vet ikke helt hva jeg eventuelt kan lage som er overkommelig. Vurderer å låne en maskin, prøve å lære meg det, og lage enkle sengesett eller noe sånt. Finnes jo så mye fint og rimelig bomullsstoff. :)

Kunne visst bare velge mellom miniatyrbilder eller gigantiske bilder... :p

Noen fra Stavangerområdet som liker å sy? Jeg har planer om å sy en del babyklær (bukser, luer, smekker o.l) før mini kommer, men trenger et spark bak for å komme i gang. Er ivrig på å skaffe stoff og mønster, men selve syingen blir ofte utsatt. Hadde vært motiverende å ha noen å sy sammen med en gang i blant! Hmmm... ble gjerne en spontan kontaktannonse dette her?!

Noen fra Stavangerområdet som liker å sy? Jeg har planer om å sy en del babyklær (bukser, luer, smekker o.l) før mini kommer, men trenger et spark bak for å komme i gang. Er ivrig på å skaffe stoff og mønster, men selve syingen blir ofte utsatt. Hadde vært motiverende å ha noen å sy sammen med en gang i blant! Hmmm... ble gjerne en spontan kontaktannonse dette her?!

[emoji1]
4dc789be44cf6aef666eeb77c019401a.jpg

Back
Topp