Håndarbeid

kariness

Elsker forumet
Ja da var det på tide å vise frem litt mer håndarbeid som er laget til lille baby i magen:

Bukse med matchende lue!
ImageUploadedByBV Forum1364255801.957760.jpg

Sparke-/sovepose!
ImageUploadedByBV Forum1364255824.453157.jpg

T-skjorte/shorts-body (mangler knapper!)
ImageUploadedByBV Forum1364255870.820121.jpg

Ja det var det jeg har gjort de siste ukene når jeg har vært sykemeldt ^^

(Sorry hvis bildene ble latterlig store.. Telefonknoting)

-- tasting fra mobil --

Ååå så fint da. Flink du er! :) Skulle virkelig ønske jeg var et strikketalent også. Her blir det bomullsklær fra h&m og lindex i sommer ;)

Så flink du er! :) skulle ønske jeg kunne strikke! ;)

Jeg hadde aldri strikket noe før 12. Januar. Så alle kan med dagens Internett ^^

-- tasting fra mobil --

Skikkelig produksjon jo :) så flink du er. Jeg har mistet all strikkemotivasjon, heldigvis er mine babyprosjekter laget for å bli brukt til høsten, så jeg har jo litt tid på meg enda ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Flink du er:-)
Her overlater jeg strikkingen til min mamma:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Skikkelig produksjon jo :) så flink du er. Jeg har mistet all strikkemotivasjon, heldigvis er mine babyprosjekter laget for å bli brukt til høsten, så jeg har jo litt tid på meg enda ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ja jeg har også strikket en del som er i sånn 3-6 måneder. Og en bukse som er fra 6 måneder :)

Akkurat nås trikker jeg en cardigan i silke/babyull. Super tynn og lett :) god sånn "hvis det er kaldt i mai"-genser :)

-- tasting fra mobil --

Flink du er:-)
Her overlater jeg strikkingen til min mamma:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja det skulle jeg egentlig gjøre og, hun hadde tatt over. Men så har hun dårlige ledd i hender og fingre, så hun kunne ikle strikke mer.. Og bestemor døde tidligere enn forventet og oldemor begynner nå å bli litt for gammel til noe annet enn sokker.. Og hun forlater oss nok snart (96 år). Så da var det liksom litt på meg da! Og utrolig nok så er det noe jeg får til :D

-- tasting fra mobil --

Back
Topp