Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så spennendeJeg strikker, men er ikke så flink enda.Er straks ferdig med hentesett-jakken til knøttet, så må den bare monteres og hekles kant på.. Hekling har jeg aldri drevet med, så det blir spennende.
![]()
Hei
Vil tipse dere om vårt eget hobbyforum http://forum.babyverden.no/forums/hobbyforum.340/
Det kan være verdt en titt![]()
det er skikkelig kjedelig.så spennendeHvordan syns du det er å strikke jakke?? HAr nemlig aldri gjort det selv før.
![]()
Her igjenfra mobil, så kan være en del feil) skulle det stå på slutten der.
Edit: Men ser du strikker heldress, Belle. Hvordan er det? Vanskelig? Har en kjempesøt oppskrift fra Drops liggende her, men syns den ser så avansert ut, så er litt skeptisk. Har jo ikke holdt på med dette så fryktelig lenge.![]()
![]()
Ja, slike bestemorruter hekler jeg! Er nylært via youtube og oppskrifterSÅ mangler ennå noen ruter før jeg monterer rutene
![]()
StiligHekler noen babybooties til småen. Er ikke så flink, så må ha mye hjelp av en venninne som er mye flinkere!
Det var sånn jeg begynte også, med små ting. Og så fant jeg ut at jeg skulle strikke VM genseren til min datter som da var 7 år gammel, og da ble jeg virkelig bitt av å måtte strikke flere gensereJeg er periodestrikker, men har aldri tålmodighet til store prosjekter. Har akkurat strikket en hals til toåringen, og nå holder jeg på med en lue som mannen skal få hvis den blir fin. Hvis den ikke blir så fin tar jeg den selv.![]()
Jeg har strikket tova tøfler til mine nieser og nevøer på mannens side. De er mellom 3 og 6 år gamle, og mødrene ønsket seg det til deHekler bestemorruter og strikker i perioder.. Hadde 10.000 prosjekt på en gang forrige måned, så nå orker jeg ikke tanken engang.. Vurderer å strikke luer til niesene til jul, men har ikke garn liggende, så jeg får se når desemberlønna kommer om det er igjen til ekstragaver;P
[/quote]Jeg har strikket tova tøfler til mine nieser og nevøer på mannens side. De er mellom 3 og 6 år gamle, og mødrene ønsket seg det til deI tillegg har svigerinnene mine ønsket seg tovet nissepar, så da får de det. Kjenner det noen ganger frister og heller kjøpe gaver så er man ferdig, enn å lage, for det tar myyyye lenger tid. Men er jo hyggelig med hjemmelaget også da
![]()
De er så nydeligeVenninnen min har også lært seg å hekle via youtube
Og hun har blitt rådyktig
Er hun som lærer meg nå
Skal det til slutt bli baby teppe eller?
Jeg klarer heller ikke å quote med mobilen(quoting er håpløst på mobil)
spennende, da, belle. vis gjerne bilder etterpå.nå er jakka straks ferdig, må bare hekle ferdig kanten. blitt litt bitt av heklebasillen også nå, selv om jeg lærte meg det først sent i går kveld.
![]()