Håndarbeid tråden

Så kreativt og stilig:smiley-bounce016

Jeg digger den og skulle ønske jeg klarte å lage noe sånt!

Hilsen en anen harry potter fan!:)
Takk :D
Må innrømme at jeg er ganske fornøyd selv ja. :excited001
Har strikka i Gryffindor tidligere. Da til gave til kusina mi som fikk en liten og også er Harry Potter fan. Screenshot_20221227_142458_Instagram.jpg

Kom nær send når jeg skulle legge inn emoji :p

Har dog prioritert en ting til lille da, for den skal jeg ta med på bilde sammen med UL bilde når jeg forteller. Jeg er litt Harry Potter fan (nicket mitt her kan jo hinte til det :excited001nicket er også samme navn som ene katten min), så strikka en Harry Potter dress: Vis vedlegget 396296
Elsker den! ❤️ Fra felles Ravnkloing. :joyful:

Super imponert!

er det oppskrift du har fulgt eller bare fritt diktet opp?
Er diktet opp. Har brukt Marius heldress med rundfelling som grunnoppskrift, men tatt bort mønsteret i diagrammet og lagd eget. Så har jo kopiert teksten og skrevet om og laget diagrammene og sånn. Funnet mangen elementer på nett eller i Harry Potter strikkebok da :)

Er diktet opp. Har brukt Marius heldress med rundfelling som grunnoppskrift, men tatt bort mønsteret i diagrammet og lagd eget. Så har jo kopiert teksten og skrevet om og laget diagrammene og sånn. Funnet mangen elementer på nett eller i Harry Potter strikkebok da :)
Så stilig!

Har aldri forstått hvordan folk for til å dikte fritt på strikking, men det imponerer meg veldig!

Jeg holder meg nok til nybegynner oppskriftene mine☺️

Tok pause på strikkinga i 1 år, å når jeg tok fatt på strikkepinnene igjen følte jeg at jeg hadde nesten rykket tilbake til start:hilarious: så jeg starter med nybegynner oppskriften først:-)

Så stilig!

Har aldri forstått hvordan folk for til å dikte fritt på strikking, men det imponerer meg veldig!

Jeg holder meg nok til nybegynner oppskriftene mine☺️

Tok pause på strikkinga i 1 år, å når jeg tok fatt på strikkepinnene igjen følte jeg at jeg hadde nesten rykket tilbake til start:hilarious: så jeg starter med nybegynner oppskriften først:)
Takk :) Har vært av og på og holdt meg til lette ting i mange år. Men i 2019 prøvde jeg meg på Marius-genser for første gang. Har lært masse siden da, og siden da stort sett hatt minst ett prosjekt på gang :excited001går VELDIG trått i perioder da. Men jeg elsker å lage egne ting, så å mixe og matche og lage disse dressene er perfekt. Blir så motivert! Tror jeg brukte max 1 uke på denne. Og det med at jeg må til mamma å låne symaskin for å sy foran før jeg klipper opp.

Ser den da ja! Man kommer jo fort inn i det da, om man har gjort det før. Og man må jo gjøre noe man selv er komfortabel med, og kan ta vanskeligere oppskrifter etterhvert :)

Back
Topp