Håndarbeid *inspirert*

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Litt inspirert etter å ha sett tråden med søte små babysokker. Sleng inn bilder av ting dere har laget til nurkene i denne tråden hvis dere vil dere :D

Har laget litt forskjellig:-) har et rosa pledd under produksjon siden jeg ikke vet kjønn :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1358202795658.jpg
    uploadfromtaptalk1358202795658.jpg
    87,4 KB · Visninger: 65
  • uploadfromtaptalk1358202811965.jpg
    uploadfromtaptalk1358202811965.jpg
    46,3 KB · Visninger: 69
Flink du er:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så flink du er, tør ikke begi meg ut på sånne fine mønster som det var i teppet, men elsker det :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg trodde også at det var vanskelig, men om du kan strikke to masker sammen og ta et kast på pinnen så kan du det du trenger for å lage fine mønster:-)

Jeg trodde også at det var vanskelig, men om du kan strikke to masker sammen og ta et kast på pinnen så kan du det du trenger for å lage fine mønster:-)

Joda, har akkurat lært meg det :) kanskje jeg skal begi meg utpå ;)

Har du oppskriften på det teppet der? :) eller er det bare det samme om igjen og om hjem! Har nettopp lært meg å strikke så kunne vært gøy å prøve noe litt større enn sokker ^^

Har du oppskriften på det teppet der? :) eller er det bare det samme om igjen og om hjem! Har nettopp lært meg å strikke så kunne vært gøy å prøve noe litt større enn sokker ^^

Samme om og om igjen ja :) 6 ulike "pinner" som gjentas og gjentas, og 3 av dem er bare å strikke vrangt tilbake på baksida :P Om du er interessert kan jeg se om jeg finner det og sende det til deg på pm :)

Samme om og om igjen ja :) 6 ulike "pinner" som gjentas og gjentas, og 3 av dem er bare å strikke vrangt tilbake på baksida :P Om du er interessert kan jeg se om jeg finner det og sende det til deg på pm :)
Kan du sende til meg også :)

Nettopp ferdig med hekleteppet til lillegull: ImageUploadedByTapatalk1358544681.030700.jpg

Nå står hentesett for tur. Godt det er god tid igjen sånn at jeg har størst mulig sjangs til å bli ferdig! Har heklet så lenge nå (laget maaange sånne pledd i gaver ++) at jeg er redd jeg har glemt ut strikking, hehe..

Nettopp ferdig med hekleteppet til lillegull: Vis vedlegget 2420

Nå står hentesett for tur. Godt det er god tid igjen sånn at jeg har størst mulig sjangs til å bli ferdig! Har heklet så lenge nå (laget maaange sånne pledd i gaver ++) at jeg er redd jeg har glemt ut strikking, hehe..

Kjempefint! :-)

Back
Topp