Håndarbeid... Inspirasjons- og skrytetråd! :)

Vanilja

Forelsket i forumet
Jeg synes det er helt fantastisk beroligende å sitte å strikke nå i disse tider, tenke på noe annet... :)

Vært artig med en tråd der vi kan skryte litt av det vi lager, som også kan være til inspirasjon :D

Noen som strikker, hekler, broderer, syr, maler...Ja, you name it!! ;) ....som har lyst til å skryte litt??

Så utrolig søt!
Jeg og strikker, det er herlig avslappende synes jeg. Akkurat ferdig med en jakke til meg selv.. Men har ikke så bra bilder av den ennå :)

Kjempefin anorakk! Akkurat nå(eller når jeg ikke er på jobb og snikleser her da) strikker jeg votter til eldstemann som skal toves. Har lyst til å strikke noe smått, men tror kanskje jeg vil vite kjønnet før jeg begynner med det...

Jeg strikker,men har ikke begynt på noen store prosjekter enda,har strikka en del luer,votter,tøffler,sitteunderlag osv har ikke noe bilde på denne datan..kan se om jeg får lagt ut seinere! Jeg lager også en del kort/scrapping :) det er så gøy :)

Jeg strikker også... så flott å kunne produsere noe selv. Akkurat nå strikker jeg monsterbukser... 3 stykk som skal gis i julegave. Og har allerede mange planer for de neste strikkeprosjekter. Osloanurakken er sååå fin... kanskje det og må bli et prosjekt... Nyyydelig den du hadde trikket. :-)

Strikket

hello kitty lue.jpg
Her hekler jeg litt hver dag :-) Strikking har jeg ikke lært meg men begynner å bli god på å hekle. Begynte i august.
Her har jeg heklet en Hello Kitty lue til min niese til jul.

20121202_181301.jpg
Små smekker som jeg har heklet. Har heklet flere men noen er gitt bort. Tenker nok det blir none flere etterhvert.
Det er fine små gaver så er raskte og lage innimellom mine litt større prosjekter. Holder nå på med lue og votter til meg selv :-) Får legge ut bilde når jeg er ferdig tenker jeg :)

Så fliiinke dere er=) Superfin anorakk! Og for noen søte smekker., og den lua da..<3
Jeg har akkurat lært meg å hekle, men er ikke helt der enda at jeg kan følge oppskrifter, kan bare hekle bestemorteppe:p Så når 3mnd i svangerskapet har gått, så skal jeg bytte ut det jeg holder på med nå, og begynne på babyteppe<3

Så fliiinke dere er=) Superfin anorakk! Og for noen søte smekker., og den lua da..<3
Jeg har akkurat lært meg å hekle, men er ikke helt der enda at jeg kan følge oppskrifter, kan bare hekle bestemorteppe:p Så når 3mnd i svangerskapet har gått, så skal jeg bytte ut det jeg holder på med nå, og begynne på babyteppe<3

Bestemortepper er bare herlige da! Synes de er skikkelig sjarmerende, så det skal hekles her også, må bare få vite hvilken farge det skal gå i først ;) :D

Bestemortepper er bare herlige da! Synes de er skikkelig sjarmerende, så det skal hekles her også, må bare få vite hvilken farge det skal gå i først ;) :D
Ja, det er også litt greit, syns jenter kan ha blått, men ikke så mye rosa til gutta hehe:p Så må nok nesten få vite kjønnet først her å:)
Enig, de er veldig søte og sjarmerende:) Og syns det er litt kos at jeg kan lage noe selv også=)

Jeg har også strikket et par monsterbukser som skal være julegaver. De er så morsomme :)
Vis vedlegget 620
Vis vedlegget 621
Sydde også på initialer foran på buksene :)

De smekkene var skikkelig lekre ja :D send meg gjerne oppskriften, Myshelle! ;)

Så koselig at du likte smekkene mine :-) Fant oppskriften her : http://knitnetty.blogspot.no/2012/03/oppskrift-pa-heklet-smekke.html bare å laste ned å hekle i vei.
SÅ kule bukser du har laget! Skulle ønske jeg kunne strikke :p

Flotte monsterbukser. Jeg har tilsammen strikket 18 stykk... 2 til mine egne barn, resten er gitt bort... :-) Bruker å brodere på navn. Skikkelig populære gaver.

guri så flinke dere er!!!! jeg hekler jeg og, men har ikke noen bilder her dessverre

Blir kjempe imponert her. Jeg kan ikke strikke annet enn babytepper, men kanskje jeg skal prøve meg på noe litt mer avansert snart. Elsker strikka tøy :)

Back
Topp