Hålla UL hemligt för mannen?

nallepia

Elsker forumet
Junibarna 2019
Damer! fråga: Jag har bestillt UL imorgon kl 9. Gubben er på jobb til 2 inatt. Han var ikke helt enig i att vi trengte en UL till, men det bestämmer inte han :p SÅ: Skal jag berätta ikväll för honom eller skal jag väcka honom med ett kyss imorgon och bara si: vi har en avtale kl 9, du må bli med :happy:

Damer! fråga: Jag har bestillt UL imorgon kl 9. Gubben er på jobb til 2 inatt. Han var ikke helt enig i att vi trengte en UL till, men det bestämmer inte han :p SÅ: Skal jag berätta ikväll för honom eller skal jag väcka honom med ett kyss imorgon och bara si: vi har en avtale kl 9, du må bli med :happy:

Si det i kveld så er han forberedt på å måtte stå opp tidlig ;) Da slipper du en morgengretten mann som kanskje ikke er så mottakelig for overraskelser :P

Jeg hadde bare sagt det.
Vi holder ikke hemmeligheter for hverandre. :)
Og om jeg føler at jeg trenger det sterkt nok går han med på det selv om han ikke er enig. :)

hehe han blir ikke sur selv om han ikke er enig. Världens snällaste och tålmodigaste mann! Kan ikke säga att jag ser det som en hemlighet heller. Skulle aödrig falla mig in å inte låta han vara med alltså!

Si det i kveld så er han forberedt på å måtte stå opp tidlig ;) Da slipper du en morgengretten mann som kanskje ikke er så mottakelig for overraskelser :p

Han står som regel opp med mig och ungarna uansett, och är sällan morgongretten! Men ja, kanske han skal få kvällen på sig och vänja sig vid tanken ;)

Jag jade ju blivit superglad om han hade väckt mig uansett tid på dygnet och sagt vi skal på UL :D

hehe han blir ikke sur selv om han ikke er enig. Världens snällaste och tålmodigaste mann! Kan ikke säga att jag ser det som en hemlighet heller. Skulle aödrig falla mig in å inte låta han vara med alltså!

Han står som regel opp med mig och ungarna uansett, och är sällan morgongretten! Men ja, kanske han skal få kvällen på sig och vänja sig vid tanken ;)

Jag jade ju blivit superglad om han hade väckt mig uansett tid på dygnet och sagt vi skal på UL :D

Haha! Vi har nok et litt annerledes forhold til disse ultralydene enn de har :D

Høres ut som en flott mann! Min er ikke så mottakelig for overraskelser før han har fått i seg minst 1 kopp kaffe :P

Haha! Vi har nok et litt annerledes forhold til disse ultralydene enn de har :D

Høres ut som en flott mann! Min er ikke så mottakelig for overraskelser før han har fått i seg minst 1 kopp kaffe :p

ja vi har nog det :hilarious:

vi har våres områder der vi ikke er enige for fem øre, och han kan vara den mest irriterende på jorden, men allt bra han gör väger upp för det, så skulle inte vilja byta ut honom! :Heartblue

Jeg ville sagt det i morgen tidlig! Så kos!!
Dette må da kalles en overraskelse, ikke hemmelighet o_O

Hvordan reagerte han? :)

stackars stackars mannen! när han kom hem från jobbet kl 02 så var minste vaken, alltså LYS våken, så han tok med honom ner och kl 4 kom han upp och sa han var så trött så han inte visste sin arme råd. Så när jag väckte honom kl 8 och sa att vi hade en avtale kl 9 jag ville han skulle vara med på så sa han: Vad for noe? Men han var kjappt uppe ur sängen när jag sa vad vi skulle :Heartblue Gick alltså veldig bra :thumright;)

Så bra at det gikk så fint med mannen ❤️ Hvordan gikk UL?

stackars stackars mannen! när han kom hem från jobbet kl 02 så var minste vaken, alltså LYS våken, så han tok med honom ner och kl 4 kom han upp och sa han var så trött så han inte visste sin arme råd. Så när jag väckte honom kl 8 och sa att vi hade en avtale kl 9 jag ville han skulle vara med på så sa han: Vad for noe? Men han var kjappt uppe ur sängen när jag sa vad vi skulle :Heartblue Gick alltså veldig bra :thumright;)

Så koselig ^.^

Back
Topp