Hååååper!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I går hadde jeg ikm mener jeg. Ff mener den er i dag.

Jeg pleier spotte i 1-4 dager før ikm.

Jeg har ikke sett en dråpe enda. Testet tidlig, negativt, senest på mandag mener jeg, eller var det tirsdag? I går sank tempen. Jeg gadd ikke teste, tok på meg bind. Det kom ikke noe. I dag var den høy igjen.

I morgen tester jeg igjen, om jeg da ikke har begynt å blø.

Jeg håper.

Hei Sara! Jeg håper også veldig på at du er gravid og at du kommer inn her! :) Jeg skal krysse fingrene for deg!

Det hadde vært topp !

Det krysses her også :-)

Jaa krysser fingerne for at den er positiv i morgen og at vi kan ønske deg velkommen i juni2014 gjengen:D du fortjener det <3

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Krysser fingerene:) jo flere, jo bedre;)

Takk for støtten.

Fortsatt ikke blod, og kan nesten ikke vente til i morgen.

16 dpo, ettermiddag ?

Oioi, spennende kurve Sara! Jeg ga helt opp jeg, dagen før jeg testa positivt. Humørsvingninger til tusen og charten var jo helt koko....blødde jo til og med i tre dager :-) Veldig lovende at du ikke har spottet da! Hvordan var det dine to andre svangerskap? Når testet du positivt da? Lykke til!!

Tidligere. Rundt 12 dpo.

Jeg spotter egentlig alltid. Unntatt tre ganger. Da gravid. (jeg hadde jo en sa tidlig i mai så jeg har vært gravid tre ganger)

Lykke til :D

Det var bare dumt av meg å bevege meg hit inn.

Negativ test nå i kveld. Vet jeg burde ventet til i morgen, men...
Og en biiiiitte liten rosa dråpe når jeg sjekket "innsiden". Da kommer nok det spotting i løpet av en time eller to, og mens senest til natta, tenker jeg.

Jeg burde ikke bevegd meg inn i et terminforum før jeg hadde en positiv test. Jeg bare hadde HÅPET og TROEN siden jeg var kommet til 16 dpo, og ikke noe spotting, jeg som pleier spotte fra 12 dpo og stort sett få mensen 15 dpo. Ja, eller 16.

Og nå kommer den nok.

Dere får kose dere her på juni, så får jeg håpe å komme meg inn på et annet etterhvert.

Back
Topp