Hååååper... :) :)

anjet

Forelsket i forumet
Det er kanskje litt tidlig men. Første dag av sist mens var 1 september og eggløsning hadde jeg nå  i helga (14-16) . Nå håååååper jeg at vi "gjorde susen" og at ett lite frø har kloret seg fast :) Hvis dette ender bra, blir mulig termin 10.06.2013....tviitvii :D   Dette er første gangen vi prøver , så dette er både nervepirrende og spennende.

Kan vel ikke ta graviditetstest ennå, hvor tidlig testet dere positivt?

Jeg hadde eggløsning i går og hadde siste mens 2 september. Forventet ikm er neste fredag 28 september

Da er vi to som håper, tvi tvi til oss begge!! :) :) Når tenker du å ta graviditetstest? har en liggende klar men prøver å vente til IKM ...som er 29 september...ååå...klarer jeg å vente så lenga da?

Jeg hadde en spontanabort 2.sept, så jeg vet ikke helt sikkert hvor syklusen er, men jeg TROR jeg kunne regne det som en menstruasjon, og ekstra sikker ble jeg da jeg fikk EL-slim i dag. Jeg har syklus på 30 dager, så OM det klaffet igjen med en gang, blir termin på min egen bursdag, 12.06 :) 

Krysser fingre for alle sammen! :) 

Får krysse alt vi har av fingre og tær ja, tvi tvi :) Blir spennende dette

håååper også å komme inn her på juni :-) har el idag faktisk :-D
siste mens startet 3. sept- så ca 1.okt kan jeg teste.

Jeg hadde eggl 11-12 kjørte på som bare det.... Men aner ikke syklusen min men fikk positiv på eggløsning test... så aner ikke når jeg kan teste...Når etter eggl begynner kroppen og produsere hcg om en er blitt gravid da??

Jeg har ikm den 22. sept, men testet positivt 10 dpo!! :)

Jakobe4 skrev:
Jeg hadde eggl 11-12 kjørte på som bare det.... Men aner ikke syklusen min men fikk positiv på eggløsning test... så aner ikke når jeg kan teste...Når etter eggl begynner kroppen og produsere hcg om en er blitt gravid da??

Ca 7-8 dpo, begynner kroppen å produsere hcg. Men det er veeldig invidulet fra kvinne til kvinne. Noen tester pos veeldig tidlig ,mens andre ikke før etter ikm ol.

Jeg har IKM 20 sep. Testet positivt 9 DPO. Tror jeg kunne ha fått positiv test ennda tidligere om jeg hadde vært tålmodig og ventet tiden ut og ikke kastet den etter 2 min for den så negativ ut

Håperpåentil skrev:
Jeg har IKM 20 sep. Testet positivt 9 DPO. Tror jeg kunne ha fått positiv test ennda tidligere om jeg hadde vært tålmodig og ventet tiden ut og ikke kastet den etter 2 min for den så negativ ut

Hehe, såpass ja :P

Her står jeg å ni stirrer på dem  leeeeeeeeenge :P

Tina pusen skrev:

Håperpåentil skrev:

jeg er en utålmodig sjel. Når jeg da fikk positiv test skulle jeg ta ut en negativ for å vise mannen at den svaaaaake streken virkelig ER en strek, men da var det streker på de som lå i søpla og, altså de som hadde vært for trege med å gi meg det resultatet jeg ville se

Håperpåentil skrev:

Tina pusen skrev:

Håperpåentil skrev:

jeg er en utålmodig sjel. Når jeg da fikk positiv test skulle jeg ta ut en negativ for å vise mannen at den svaaaaake streken virkelig ER en strek, men da var det streker på de som lå i søpla og, altså de som hadde vært for trege med å gi meg det resultatet jeg ville se

Hihihi... Ja, da er man utolmodig :P 

Nå er det ikke lenge til en test KAN være positiv hos meg , IKM er om noen dager, altså til lørdag 29 september...kan nesten ikke vente!! :) skal handle inn tester i dag, men venter nok til lørdag. har prøvd å være ganske avslappet i forhold til dette, ta det som det kommer, men tenker ofte på om det kanskje har festet seg en liten spire hos meg...håååpe hååpe :) :)

TOK EN TEST I DAG TIDLIG, aaaltfor tidlig egentlig, men måtte bare. Hadde fått 20 test-strimler i posten som jeg bestilte fra ebay, så da ble det ikke så dyrt. Testen viste en sterk strek og en veldig forsiktig lys lys lys rosa strek, kan dette være positiv? eller er det egentlig for tidlig å si noe om. Mensen er ventet førstkommende lørdag, (29 september, altså om 4 dager) og jeg hadde eggløsning den 15 september, altså 10 dager siden.
Har 3 digitale tester som jeg skal vente med til helga, og en av dem er clear blue , blir spennende, klarer nesten ikke å vente :D

Grattis med lys strek!!! Ikm 28 negativ billig strinmel i dag, men den skal vist i følge vedlegget slå ut en dag etter ikm... Så det er ikke overraskende egentlig...

Takk takk, testa i dag også, med en digital test, den hadde også en lyse lyse rosa strek :) så håper på de tbeste, har to digitale tester hjemme, men skal vente til helga med å teste igjen :) HAPPY :)

dette blir en spennede helg!

Back
Topp