HØYT STOFFSKIFTE OG GRAVID 4+3 Termin 18. juli

-ONEPIECE-

Blir kjent med forumet
Heihei! :-) Fant i dag ut at jeg har en liten mageboer i hulen min, og er 4+3 på vei i følge terminkalkulatoren. Men problemet er at jeg fikk i forrige mnd forbud mot å bli gravid grunnet alt for høyt stoffskifte, og medisinene jeg må gå på ikke er forenelig med svangerskap. Meeen, nå er jeg gravid, i samme mnd som jeg egentlig skulle hatt termin i men mistet. Så det jeg nå lurer på, er det noen som har opplevd dette og det har gått bra med? Har såklart kuttet ut medisinene mine det gjorde jeg for et par uker siden pga feelingen. Har ikke vært i kontakt med lege enda, men skal ringe på mandag, first thing! Også litt mer, har også celleforandringer på livmorhalsen, og skal egentlig å ta en sånn utskrapning der man fjerner et område tilsvarende en valnøtt. Så det går vel ikke? Mye på en gang her, men noen som har noen råd eller lignende? Eller vært borti samme greia? All hjelp mottas med stoooor takk! :-) Med vennlig hilsen bekymret 20-åring.

Jeg har ikke noe erfaringer med dette, så jeg kan ikke gi noen gode råd eller svar, men jeg kan jo krysse fingrene for at det går bra :)

Ville tro det er vanskelig med utskraping hvis du er gravid, men på den andre siden så er det mulig å gjøre mye rart om dagen under graviditeten.

Kinesnora skrev:
Jeg har ikke noe erfaringer med dette, så jeg kan ikke gi noen gode råd eller svar, men jeg kan jo krysse fingrene for at det går bra :)

Ville tro det er vanskelig med utskraping hvis du er gravid, men på den andre siden så er det mulig å gjøre mye rart om dagen under graviditeten.

Kalles visst ikke utskrapning, men noe annet. Er jo på selve livmorhalsen, men får ringe på mandag å melde i fra. Kanskje jeg får bruke timen til tidlig UL i stedet. :-)
Takk for fingerkryssingen, her i huset krysser vi alt som krysses kan! ;-)

oj da, kontakt legen din du. jeg har ikke for høy men for lavt, og har tatt medisiner gjennom begge svangerskap, men det er jo ikke like farglig. mange av oss med hypo eller hyper theriose får endret stffskiftet under svabgerskapene og jeg ble mål et par ganger, uten endring sist.... supert at du har mensen tross høyt stoffskifte da- det er jo supert at du kan bli gravid!!! håper du kan få råd hos legen og hjelp - det er tross alt bra 9mnd og det meste går for hen stund;) lykke til!

Ang høyt stoffskifte har jeg rett og slett ingen anelse på. Selv har jeg lavt stoffskifte og har økt medisinen begge svangerskapene. Og blitt kontrollert ofte i svangerskapene også. Men ring til legen din du så du får meldt i fra om det og evt få noe medisin for det høye stoffskifte nå som du er gravid. De har vel kanskje noe du kan bruke nå også . Lykke til

Tusen takk, dere! Jeg gleder meg til dagen er over, og jeg kan ringe til legen i morgen tidlig. :-) Håper dette går bra! 

Tusen takk, dere! Jeg gleder meg til dagen er over, og jeg kan ringe til legen i morgen tidlig. :-) Håper dette går bra! 

Back
Topp