HØY PULS?!!!!!

tyren86

Forelsket i forumet
Åååååå jeg har så høy puls om dagen. Kan ikke stå oppreist da fyker den i været og jeg blir så tungpusten. Var hos legen i dag og ble henvis på hjerteavdelingen for nye prøver. Og overlegen skal ringe i morgen for å si om babyen i magen må ha mer oppfølging. Jeg er så sliten. Eneste som gjør at pulsen er lav og normal er å sitte litt forover bøyd. Kan ikke en gang ligge og sliter med natte søvn. Noen fler?

Når blodtrykket plutselig faller så stiger pulsen min voldsomt å jeg føler jeg får åndenød.spesielt når jeg har stått oppreist en stund

Når blodtrykket plutselig faller så stiger pulsen min voldsomt å jeg føler jeg får åndenød.spesielt når jeg har stått oppreist en stund

Sånn har jeg det også. Har du vært hos legen?

Ja. Høyt stoffskifte. Pleier ligge på 15, det var nå 23. Sleit med hjertebank osv også

Har slitt med det i alle svangerskapene min. begynte tidlig denne gangen. Nå har jo gravide høyrer puls en normalt. har ca mellom 80-90 i hvilepuls. Men fikk beskjed av legen at dette ikke var farlig da det er kroppen som jobber litt ekstra for å pumpe rundt ekstra blod. Blodtrykket mitt er helt fint. Holder meg unna kaffe, brus og for mye sukker da dette er med på å øke pulsen enda mere.

Hva ligger pulsen din på da?

Back
Topp