HØST

litlå

Gift med forumet
nå har jeg skikkelig høststemning... det regner og blåser ute... kaldt som fysj,...
så det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra jobb var faktisk å fyre i ovnen for første gang denne sesongen... frøys som bare det...

tenker det blir mørke sure kvelder framover, en egen sjarm men alikevell... brrr hutre hutre... [:'(][:'(]

Håper det blir det snart heroppe også, begynner å bli alvorlig lei av sol og varme - ja, helt sant[:D]
Gleder meg til skikkelig høst, med vind og regn, hygge hjemme...men vil sikkert angre mine ord om en måned eller to...[;)]

Jippi kakaotid!!!! Elsker mørke høstkvelder med kakao og en god bok[:D]

ORIGINAL: tvilling38

Jippi kakaotid!!!! Elsker mørke høstkvelder med kakao og en god bok[:D]

JEPP!!!![:D]
Starta med kakaoen i går. Dusk regn, løv som falt, litt små buldrene torden og hjwemmelaget kakao med krem mmmm...

gleder meg masse til høsten og vinteren.her i bodø har vi strålende sommervær nå,vil bare ha regn og snø:)    

hehe...vil ikke ha vinter enda veit jeg!!fyre har vi gjørt mange dager nå..det er kjempekalt og mørkt her jeg bor ihverfall...ufff[&:][&:]hvor er sol og varmen hen??[:@][&:][:@]

ORIGINAL: gunnemor

Håper det blir det snart heroppe også, begynner å bli alvorlig lei av sol og varme - ja, helt sant[:D]
Gleder meg til skikkelig høst, med vind og regn, hygge hjemme...men vil sikkert angre mine ord om en måned eller to...[;)]

Jeg signerer denne ;) Er vintermenneske [;)]

Koselig med hjemme kvelder med fyr i ovnen, levende lys rundtomkring....
Hm... Elsker denne tida her!!!!!!!!

Jeg er i hvert fall lei av varmen! Det behøver jo ikke bli så fryktelig kaldt heller, for min del, men litt regn og vind er helt velkomne...

trodde aldri jeg skulle si det, men høsten er hjertlig velkommen for min del[8D] jeg er selv et vintermenneske og gleder meg i hel til den første snøen og ikke minst jul. å nå når høsten er her, så er det jo ikke så alt for lenge til[:D]

Back
Topp