HØR HER !!! SE HER!!!

nr 3 på tur.

Forelsket i forumet
Alle som ønsker å være en del av det "hemmelige forumet/Lukkede forumet" send en PM til lottis eller Ugla. Skriv hvorfor dere ønsker det. Målet med forumet er at vi kan være mer frittalende, så hvis du føler en tilhørighet til desemberjentene så skriv hvorfor.
Ønsker du ikke å sende PM så har dere også tatt det valget selv om å ikke være en del av det forumet.

Og med dette håper jeg vi stopper med dette heftige temaet :D
Hvis noen lurer på hvorfor jeg lager denne tråden så er det fordi Ugla sine tråder ikke vises/kan leses av andre.

jonne skrev:
Ser du hart svart evaa, men ser ikke hva du har skrevet...

En av grunnene til det lukkede forumet emoticon

LadyZ skrev:
jonne skrev:
Ser du hart svart evaa, men ser ikke hva du har skrevet...

En av grunnene til det lukkede forumet emoticon

Tålmodighet er en dyd emoticon

dette er virkelig 10. klasse om igjen... jeg ønsker å være med for å få råd, og lese om ulike forslag til hva som kan hjelpe meg.. jeg er ikke en trådstarter og skriver sjeldent inne her... så da får jeg ikke være med på det hemmelige forumet, og da blir det nesten igjen inne her på det offentlige, hvor skal jeg få råd og tips fra da???

De dukker nok opp skal du se når ting fungerer heremoticon

Min har begynt å fungere nå, endeligemoticon

krizza skrev:
dette er virkelig 10. klasse om igjen... jeg ønsker å være med for å få råd, og lese om ulike forslag til hva som kan hjelpe meg.. jeg er ikke en trådstarter og skriver sjeldent inne her... så da får jeg ikke være med på det hemmelige forumet, og da blir det nesten igjen inne her på det offentlige, hvor skal jeg få råd og tips fra da???

Jeg er enig i hva du skriver, Jeg er også en som ikke er av de alt for aktive her inne. Syns det er veldig leit det blir sån.

man trenger ikke å være en masse aktiv helleremoticon

Wiilma skrev:
krizza skrev:

Jeg er enig i hva du skriver, Jeg er også en som ikke er av de alt for aktive her inne. Syns det er veldig leit det blir sån.

Helt enig!

Back
Topp