*HÆSLI BILDE* slimpropp?

Hiildeej

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Ja altså.. Vet det kan være bare vanlig utflod som har klumpa seg. Men greia er at det ser litt rosa ut. Så jeg lurer på om det kanskje kan være slimpropp på tur ut? Merka den ikke sist så vet liksom ikke hva jeg skal se etter. Å nå er jeg så lei at jeg ser jo etter ALT! [emoji849][emoji23] Men dette kan jo være et tegn?

df4ce6277d3d289cb3aaf48a23d7efce.heic


Beklager bilde, men vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare den da [emoji849]

Unnskyld [emoji173]️
 
Kan godt være slimproppen det der ja. Noen ser spor etter den flere ganger gjennom svangerskapet (og den da bygger seg opp igjen), mens til andre går den på slutten av svangerskapet.
Min gikk i mårrest (med blod).
Selvfølgelig etter hyrdestund med samboer, så han tror jo nærmest han er magisk nå :rolleyes: Her bærer jeg fram og lager et barn med kroppen - og han blir høy på pæra fordi han kanskje kan ha satt i gang noe :p (Vi er snart en uke over beregnet termin her da.)

Ringte inn til føden (pga. blodet), men det var visst ingenting å uroe seg over.
Men ble litt urolig for at det var litt mye blod (ikke blodlig/rosa aktig) - men det kan skyldes at vi nettopp koste oss (og slimhinnene er ekstra irriterte).
 
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg holdt meg for nesen da jeg bladde ned til bildet. Jeg var kanskje redd for at det skulle lukte?! :hilarious:

Men ja, det kan være slimpropp det der :D
 
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg holdt meg for nesen da jeg bladde ned til bildet. Jeg var kanskje redd for at det skulle lukte?! :hilarious:

Men ja, det kan være slimpropp det der :D

[emoji23][emoji23][emoji23]
Det var lukt fri[emoji85][emoji1303]
 
Kan godt være slimproppen det der ja. Noen ser spor etter den flere ganger gjennom svangerskapet (og den da bygger seg opp igjen), mens til andre går den på slutten av svangerskapet.
Min gikk i mårrest (med blod).
Selvfølgelig etter hyrdestund med samboer, så han tror jo nærmest han er magisk nå :rolleyes: Her bærer jeg fram og lager et barn med kroppen - og han blir høy på pæra fordi han kanskje kan ha satt i gang noe :p (Vi er snart en uke over beregnet termin her da.)

Ringte inn til føden (pga. blodet), men det var visst ingenting å uroe seg over.
Men ble litt urolig for at det var litt mye blod (ikke blodlig/rosa aktig) - men det kan skyldes at vi nettopp koste oss (og slimhinnene er ekstra irriterte).

JM var å røska oppi der på fredag og jeg blødde hele kvelden etterpå da. Føler jeg må bevege magen Og strekke den hele tiden nå. Men ellers så kan jeg ikke si jeg merker noe til at det skal komme en fødsel. Har en uke til termin enda da :p
 
Syns også det kan se sånn ut, men har heller aldri sett en hel slimpropp..
Spennende uansett! Det skjer ting hos oss, jenter! [emoji4] Jeg skifter mellom å være gira og å syns det hele er fryktelig slitsomt! [emoji13]
 
Syns også det kan se sånn ut, men har heller aldri sett en hel slimpropp..
Spennende uansett! Det skjer ting hos oss, jenter! [emoji4] Jeg skifter mellom å være gira og å syns det hele er fryktelig slitsomt! [emoji13]

Jeg gleder meg såååå til å føde men har totalt angst for å bli satt i gang slik som sist [emoji849][emoji28]
 
Sniker fra september.
Min så sånn ut og fødsel startet morgenen etter :happy:
Krysser fingrene for at du slippet å vente så lenge.
Spennende! :)
 
Sånn har jeg hatt i to runder nå. Sist for et par dager siden :) Men merker ikke at det skal skje noenting! Jeg fødte jo 3 uker før sist gang og nå er det bare en uke til termin og føles som han vil bli der inne for alltid! Utålmodig ja!
 
Sånn har jeg hatt i to runder nå. Sist for et par dager siden :) Men merker ikke at det skal skje noenting! Jeg fødte jo 3 uker før sist gang og nå er det bare en uke til termin og føles som han vil bli der inne for alltid! Utålmodig ja!

Føler med deg :/ termin om akkurat 1 uke selv [emoji849] men som andre sier vi får bare krysse og håpe [emoji1]
 
Jeg har fått lignende det der (aldri med blod) i nærmere to uker nå uten at noe skjer:(
Ble strippet til de grader på fredag uten noe mer effekt enn at det kom mer propp (?).
3 dager over nå, settes mest sannsynlig igang på tirsdag...
Har hatt forhåpninger siden jeg ikke opplevde i første svangerskap at proppen gikk i det hele tatt.
Men nå har maserier og alt dabbet av hos meg, så jeg får vel fint vente til tirsda'n:p
 
Jeg har fått lignende det der (aldri med blod) i nærmere to uker nå uten at noe skjer:(
Ble strippet til de grader på fredag uten noe mer effekt enn at det kom mer propp (?).
3 dager over nå, settes mest sannsynlig igang på tirsdag...
Har hatt forhåpninger siden jeg ikke opplevde i første svangerskap at proppen gikk i det hele tatt.
Men nå har maserier og alt dabbet av hos meg, så jeg får vel fint vente til tirsda'n:p

Jeg hadde en «snor» med tydelig blodstripe etter stripping på fredag. Så kom denne nå i dag :p du har i alle fall en dag du kan forholde deg til om det ikke starter før, så vet du at det starter da [emoji1]

Selv er jeg lite gira på å bli satt igang denne gangen. Men det er pga dårlig erfaring fra sist:/ selv om jeg hører det går bra for de fleste [emoji1]
 
Jeg hadde en «snor» med tydelig blodstripe etter stripping på fredag. Så kom denne nå i dag :p du har i alle fall en dag du kan forholde deg til om det ikke starter før, så vet du at det starter da [emoji1]

Selv er jeg lite gira på å bli satt igang denne gangen. Men det er pga dårlig erfaring fra sist:/ selv om jeg hører det går bra for de fleste [emoji1]

Satser på det starter for deg, føler jeg leser ofte at når det kommer blod tilblandet så er det ofte nærstående?:)
Selv har jeg aldri hatt antydning til blødning etter stripping. Og heller ingen effekt. Så kan godt se for meg at litt blod og nær fødsel henger sammen?:)

Jeg ble satt i gang forrige svangerskap også, så kjenner meg igjen. Da var det stor baby som satt fast.
I timen nå står det "kontroll, evt. indusering" så jeg krysser alt jeg har etter at vekstkontroll for 3 dager siden viste baby på 3890 kgo_O Så får vi se hva som kommer ut:p

Ønsker deg lykke til, håper det er et starttegn!
 
Kan godt være slimproppen det der ja. Noen ser spor etter den flere ganger gjennom svangerskapet (og den da bygger seg opp igjen), mens til andre går den på slutten av svangerskapet.
Min gikk i mårrest (med blod).
Selvfølgelig etter hyrdestund med samboer, så han tror jo nærmest han er magisk nå :rolleyes: Her bærer jeg fram og lager et barn med kroppen - og han blir høy på pæra fordi han kanskje kan ha satt i gang noe [emoji14] (Vi er snart en uke over beregnet termin her da.)

Ringte inn til føden (pga. blodet), men det var visst ingenting å uroe seg over.
Men ble litt urolig for at det var litt mye blod (ikke blodlig/rosa aktig) - men det kan skyldes at vi nettopp koste oss (og slimhinnene er ekstra irriterte).
Haha. Mannfolk!! [emoji23][emoji13]
 
Back
Topp