HÅPER SÅ INDERLIG NO!

x1xiza

Glad i forumet
Håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen har iallefall gjordt alt etter boka hehe

I kveld er det på`n igjen
El testene er fortsatt negative, men har veldig vondt i magen idag, har vert veldig trøtt, svimmel, og var skikkelig kvalm før idag så tror nok at El er rett rundt hjørna, har stikkinger i brystene også ( noken andre som har det rundt el?? )

hei iza[:)].

ja jeg var også sånn rundt el før jeg ble gravid....utrolig slitsomt til tider, men ett positivt tegn til dere som prøver.
da vet man at tiden er inne for ekstra kos i sengehalmen[:D]

ønsker deg ihvertfall lykke til videre med prøvingen.
er nok ikke lenge til det dukker opp en til[:)][:)][:)]

skal se at det klaffer nå, iza[;)] lykke til med sengevalsen[:D]

takk[:)]
tok ny EL test idag, men lurer no litt..fekk opp 2 streker, men teststrek skal vera mørkere enn kontrollstrek, og det var den ikkje..jaja, me står jo på desse dagene uansett så

HÅPER HÅPER HÅPER !!

eg har fortsatt stikkinger i magen, tung i kroppen, svimmel..

Eg lurer på om eit nytt medlem her er min søster[;)]

det varmer at dere krysser fingrene for meg! no skal eg ut og sykkle litt, eg er litt teit no, for tør ikkje trene så veldig akkurat no, redd for at bevegelsen skal bli for stor til at den sitter no ,hehe[:D]

Foresten, er det sånn at slimet stopper opp viss ein blir gravid? for då skal jo ikkje egget ut liksom..herregud for ei kløne eg er[8D], må le av meg sjølv her, er det rart me har brukt tid på å bli gravide hehe
[:D][:D][:D]

Krysser fingrene for deg Iza.

Det er ikke farlig å trene når man prøver å bli eller er gravid. I allefall ikke i følge de bøkene jeg har lest. Det visst bare bra å bevege seg. Sykling er sikkert topp!

Du er absolutt ikke klønete altså. Ikke rart om man lurer på mye forskjellig. Svangerskap er jo veldig forskjellig fra person tiol person også.

Tror en del gravide har utflod, men vet ikke om det slimet skiller seg fra eggløsningsslim.

Selv gleder jeg meg til å se hvordan kroppen min fungerer uten piller. Har mensen nå, og begynner ikke på piller igjen etter denne perioden. Det er første gang på 12 år!!

Jeg kommer sikker til å spørre om mye rart framover jeg også. IKKE tro at du er klønete latså, det er IKKe sant[;)]

Lykke til framover, og god sykkeltur!

tusen takk monicabebe[:D] håper du også kjem med ein god nyhet om ikkje så alt for lenge då[:)] har dere barn frå før kanskje?

noken som har fått gul utflod etter at de startet med hostesaft?

eg er så øm i kroppen idag, sliten rett og slett, øm i magen, sikker gangsperr etter all babyprøvinga hehe[:D]

Lykke til Iza :) Tvi tvi

Lykke til, iza
[;)]

TAKK ALLE SAMMEN!! eg har akkurat sovet nesten 3 timer...pleier eg aldri å gjere på dagen...er så utrolig ØM i magen...

Lykke til iza-mor! Det at du har fått to streker på EL - testen er et godt tegn! Da kan du nok regne med at du får EL snart, kanskje i morra eller på fredag. Spennende!!!

Back
Topp