HÅÅÅPER veldig på det går bra denne gang...

*BlueStar

Forelsket i forumet
Hei alle sammen! Tok positiv test for 3 dager siden! Ble utrolig glad..4 måned siden vi mistet i uke 6+3 så merker jeg er litt redd denne gang,håpe virkelig lille spire sitter!! Termin 1 juni :-)

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for alt går bra denne gangen! :D

Gratulerer :)
Krysser fingrene for at denne spiren klorer seg fast!

Gratulerer:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Gratulerer så masse :D denne gangen skal det gå bra :D har termin samme dag som deg :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg har det på samme måte, mistet tidlig for noen mnd siden, så føler med deg!! Smått er jeg jeg kjempeglad, og i neste øyeblikk er jeg superbekymret og frustrert på meg selv for at jeg tillater å glede meg så tidlig :P

Men, det kan umulig være feil å tenke positive tanker. Vi får velge å tro at det går bra denne gangen :-)

Og ja, jeg glemte det viktigste; GRATULERER :D

Jeg har det på samme måte, mistet tidlig for noen mnd siden, så føler med deg!! Smått er jeg jeg kjempeglad, og i neste øyeblikk er jeg superbekymret og frustrert på meg selv for at jeg tillater å glede meg så tidlig :p

Men, det kan umulig være feil å tenke positive tanker. Vi får velge å tro at det går bra denne gangen :)
Ja denne gangen skal det gå bra for oss!! tvi tvi for oss begge 2 !! ;-)

Gratulerer og lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer og denne gangen skal det gå bra vet du;)

Gratulerer :) Jeg mistet selv på den tiden i juni. Krysser fingrene for oss alle! :)

Tosola

Gratulerer så mye med graviditeten! Denne gangen skal alt gå bra! :D :D

Gratulerer og velkommen inn til oss :)

Tusen takk for lykkeønskninger alle!! Ja vi krysser det vi har for alle,ingen garanti men ofte går det jo bra :-)

Back
Topp