Gynokologer

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Jeg vet mange av dere her inne går til kontroller hos andre gynekologer!

Nå har jeg endelig funnet en i nærheten som er tilknyttet Porsgrunn, men han får jeg ikke bruke fordi de bruker han kun ved fryseforsøk!
Er det flere gynekologer som kun brukes som det eller?

Vi har 3 timer tur/retur.. og regner med 5 ganger inn til Porsgrunn!

Da jeg var hos Porsgrunn hadde jeg alle kontroller hos min egen gynekolog her i kristiansand. Hun som sendte henvisning. Kan ikke forstå hvorfor du ikke kan bruke en gyn hjemme når du har så lang reise veg.

Da jeg var hos Porsgrunn hadde jeg alle kontroller hos min egen gynekolog her i kristiansand. Hun som sendte henvisning. Kan ikke forstå hvorfor du ikke kan bruke en gyn hjemme når du har så lang reise veg.

Var den gynekologen i systemet deres eller?

Jeg har jo en gynekolog som henviste meg, men tror ikke hun er tilknyttet dem!

Fant bare en, men han brukte de bare til fryseforsøk! Så skrev de at da det var ferskforsøk så de helst at jeg kom dit.. skjønner ikke det, har inntrykk av at mange kontrolleres et annet sted[emoji17]

Hadde jeg bare fått kontrollert nedreguleringen der da i allefall, så hadde det hjulpet! Det kan da ikke børe noe hokus-pokus å sjekke?

Jeg ble henvist til offentlig gyn i Kristiansand, og hadde alle kontroller der da jeg hørte til i Porsgrunn og også da jeg hørte til Klinikk Hausken.

Tror de aller fleste gynekologer samarbeider med IVF-klinikker, både offentlige og private. Det er jo en del av jobben deres, dette med utredning og oppfølging ifbm ufrivillig barnløshet.

Har aldri hørt noe om at de må ha tilknytning til klinikken på noen måte. Så lenge de er tilknyttet det offentlige og ikke er privat praksis så må det jo være nok. Hør med Porsgrunn hvilken gyn du kan bruke i nærmiljøet. Er jo alt for langt å kjøre 3 timer for kontroll. Det blir mye kjøring.

Back
Topp